Farmec are un nou director de vânzări
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță numirea lui Vasile Ungurean în funcția de Director Vânzări al companiei. Cu o experiență profesională de peste 20 ani în domeniu, Vasile Ungurean va fi responsabil de setarea obiectivelor de vânzări, extinderea portofoliului de clienți, definirea strategiei de vânzări și implementarea planurilor de acțiune pentru atingerea acestora și va fi implicat în dezvoltarea strategiilor de lansare și promovare a produselor și serviciilor noi.
Absolvent al departamentului de Management și Administrarea Afacerilor din cadrul Facultății de Nord din Baia Mare și a secției de Marketing din cadrul Universității de Vest Vasile Goldiș, Vasile Ungurean are o experiență cumulată de peste 20 de ani în industria de Retail & FMCG, timp în care rolurile sale au vizat politicile comerciale, menținerea și supravegherea relațiilor cu clienții, precum și formarea și dezvoltarea echipelor de vânzări.
„Inovația, calitatea produselor și recunoașterea de care se bucură compania și brandurile din portofoliu au fost factori decisivi pentru care am ales să mă alătur echipei Farmec, să contribui prin acest rol la crearea strategiilor de vânzări, care să îmbunătățească poziția companiei într-o piață extrem de competitivă. Este o onoare și o responsabilitate, motiv pentru care sunt determinat să aplic în această funcție toată experiența, cunoștințele și competențele de care dispun, astfel încât să aducem produsele din portofoliu cât mai aproape de consumatorii noștri de pretutindeni”, a declarat Vasile Ungurean, Director Vânzări Farmec.
“Suntem bucuroși să avem în echipa Farmec un coleg cu experiența lui Vasile Ungurean. Avem încredere în capacitatea sa de a gestiona eficient activitatea de vânzări și de a asigura resursele necesare planurilor de dezvoltare ale companiei Farmec. Suntem convinși că venirea lui va aduce valoarea adăugată de care aveam nevoie. Îi urez mult succes domnului Ungurean și îl asigur de tot sprijinul meu și al echipei”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Farmec S.A. este unu dintre cei mai importanți jucători din paița locală de cosmetice, cu o cifră de afaceri de 285 de milioane de lei în 2021. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În luna octombrie 2022, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprindea 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara şi 20 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Iași, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș.
Te-ar putea interesa și: Mircea Turdean: ”Planurile de investiții rămân în picioare în ciuda contextului instabil”