Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta este cea de-a 21-a unitate Gerovital la nivel național, iar deschiderea răspunde cererii în creștere venite din partea consumatorilor și a interesului sporit al acestora față de experiența oferită de magazinele de brand.
Situat în centrul comercial Mega Mall din București, pe Bulevardul Pierre de Coubertin 3-5, noul magazin Gerovital are o suprafață totală de 42 de metri pătrați și oferă o experiență de shopping completă, de la consiliere și recomandări personalizate de produse și ritualuri de îngrijire, până la servicii gratuite de împachetare a cadourilor, sesiuni de machiaj, dermoanaliza tenului sau cardul de fidelitate.
Pe lângă oferta foarte generoasă de produse cosmetice de îngrijire a tenului, părului și corpului, din gamele îndrăgitelor branduri Gerovital și Aslavital, în cadrul magazinului se găsesc și produse din gama de cosmetică decorativă - Gerovital Beauty.
Te-ar putea interesa și: Anduranță cu amprentă locală: cum au trecut businessurile românești proba timpului
„Magazinele proprii Farmec și Gerovital reprezintă unul dintre cele mai importante puncte de interacțiune a consumatorilor noștri cu cele peste 30 de game și sute de produse din portofoliul extins al companiei. Acesta este spațiul în care pot testa produse noi, pot descoperi în premieră noile lansări, pot beneficia de consultanță specializată și pot recicla ambalajele produselor din portofoliu prin campania de responsabilitate socială «Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine», derulată în toate magazinele de brand din țară”, a declarat Andra Șumandea, Specialist Marketing Farmec.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 21 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Iași, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea. În anul financiar 2021 compania a raportat o cifră de afaceri de 285 de milioane de lei, în creștere față de anul 2019 cu 8,4% și în scădere cu 1,2% față de rezultatul anului 2020, an în care ponderea mare în vânzare au constituit-o produsele dezinfectante.
Citește și: Mircea Turdean: ”Planurile de investiții rămân în picioare în ciuda contextului instabil”