După 19 ani, Anca Damour pleacă de la Carrefour

După 19 ani în echipa Carrefour, Anca Damour, membru executiv în boardul retailerului francez pe plan local, pleacă din companie. Anca Damour face parte din echipa Carrefour din anul 2002, la doi ani de la deschiderea primului magazin Carrefour în România. De altfel, întreaga carieră a Ancăi Damour este legată de retailerul francez, aceasta fiind recrutată în echipă  încă de la finalizarea studiilor, în cadrul Sciences Po-Institut d'etudes politiques Paris.

De-a lungul timpului, Anca a ocupat diverse poziții în cadrul companiei. După șapte ani în funcția de director juridic, unde a avut ocazia să fie implicată în toate liniile de business ale companiei, atât din punct de vedere comercial, cât şi imobiliar, Anca a condus divizia imobiliară a retailerului francez în România, Carrefour Property România. Din 2013 Damour a ocupat poziția de membru în boardul Carrefour, unde răspunde de arii precum expansiune şi real estate, afaceri corporative, juridic, responsabilitate socială şi comunicare externă. După 19 ani, Anca Damour pleacă de la Carrefour

”Prin prisma unor programe și inițiative sustenabile precum Creștem România BIO, Deschidem Vinul Românesc, Punem Preț pe Plastic și Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, Anca Damour s-a implicat activ în sprijinirea producătorilor și a comunităților locale, introducerea unor bune practici de mediu și tranziția către o economie circulară, dar și în promovarea unor modele asociative care să dea forță micilor antreprenori din agricultură și să susțină profesionalizarea generațiilor viitoare. Îi mulțumim Ancăi Damour pentru leadership, dedicarea și pasiunea investite în construirea unei echipe și proiecte puternice de care suntem mândri. Lumea Carrefour România este despre Oameni, împreună cu cei peste 18.000 de colegi continuăm direcția de transformare a business-ului acționând cu responsabilitate față de angajați, consumatori, parteneri, mediu și comunități”, au declarat reprezentanții Carrefour pentru Progresiv.

Carrefour România este al treilea cel mai important jucător din piața locală de retail după cifra de afaceri și deține peste 360 de magazine la nivel de țară, dar și serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma Bringo. Potrivit celui mai recent raport financiar, Carrefour România a încheiat primul semestru al acestui an cu o cifră de afaceri de 1,12 miliarde de euro, bifând o creștere a vânzărilor organice de 3,2%.

Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Carrefour închide definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza
Retailerul Carrefour România a decis să închidă definitiv hipermarketul din centrul comercial Sun Plaza din Capitală, începând cu 19 mai, în...
Carrefour reduce preturile campanie consumator cos cumparaturi
Carrefour extinde programul strategic de reducere a prețurilor până la finalul lunii aprilie
Carrefour România continuă programul strategic de reducere a prețurilor pe termen lung și adaugă 500 de noi produse, oferindu-le clienților...
carrefour express inaugurari in 2024
Carrefour România, 22 de inaugurări de magazine Express în 2024
Carrefour România atinge pragul de 178 de unități Express la nivel național în 2024, prin deschiderea a 16 magazine integrate și șase magazine...
Carrefour Act for Food furnizori locali
Carrefour: Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate
Românii optează pentru produse made in RO și cu ingrediente echilibrate, arată datele obținute în urma studiilor Carrefour pentru noul capitol...
Carrefour renunță la încă 39 de magazine din Franța. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Un nou hipermarket Cora, redeschis sub umbrela Carrefour
Carrefour România inaugurează oficial un nou hipermarket rebranduit și remodelat, în cadrul centrului comercial Supernova din Șoseaua...
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România, pe podiumul creșterii la nivel de grup în 2023
Carrefour România a încheiat 2023 pe plus, bifând o cifră de afaceri de 2,9 miliarde de euro, în creștere de 7% prin comparație cu anul...