După 10 ani, Milan Radin pleacă de la dm România

După aproape 10 ani în poziția de director general al dm drogerie markt România, Milan Radin (foto) a plecat din companie, conducerea fiind preluată începând cu luna ianuarie a acestui an de către Ivana Martinakova. De asemenea, pe lângă această schimbare, la începutul anului, din companie a plecat și Anastasia Pop, care a ocupat poziția de Director de Marketing. După 10 ani, Milan Radin pleacă de la dm România

Ivana Martinakova are o experiență de peste 16 ani în cadrul dm drogerie markt, ultima poziție fiind de Senior Manager Logistică și Retail.

Milan Radin a condus operațiunile dm drogerie markt în România încă de la intrarea companiei pe piața locală, în 2007. Anterior acesta a ocupat funcția de director executiv în cadrul dm drogerie markt Serbia.

De altfel, Milan Radin a petrecut mai bine de 20 de ani în străinătate, în țări precum Austria, Franța, Bulgaria sau Serbia. Născut la Timişoara, Radin a plecat din România la vârsta de 15 ani, cu puţin timp înainte de Revoluţie. După ce a terminat liceul în Austria, şi-a continuat studiile universitare la Strasbourg (Franţa), Plovdiv (Bulgaria), Cieszyn (Polonia) şi a terminat MBA-ul Universităţii Sheffield în Grecia şi Serbia.

Dm drogerie markt a intrat pe piața locală în 2007 și operează în acest moment 85 de unități comerciale. Cele mai recente raportări financiare ale dm drogerie markt indică afaceri de circa 55,69 de milioane de euro pentru anul financiar 2014/2015 ( n.r. perioada oct. 2014-sept. 2015). Pentru anul acesta, compania a anunțat deshiderea propriului depozit central, care va avea în primă fază o suprafață de 6.000 mp la care se adaugă spațiul pentru birouri de 2.460 m.

dm.ro, pondere de 2% în total vânzări dm drogerie markt România
dm.ro, pondere de 2% în total vânzări dm drogerie markt România
Lansat în septembrie 2022, dm.ro, platforma de vânzări online a retailerului german dm drogerie markt Rommânia a ajuns la o pondere de 2% din...
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
Daniela Jordanovski, dm România: Am învățat că se poate și fără promoții excesive, având doar o strategie de pricing fixă
După o creștere de peste 31% a cifrei de afaceri în 2022, dm drogerie markt vizează un ritm cel puțin asemănător în 2023, iar rezultatele din...
Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Expansiunea, digitalizarea și upgrade-ul magazinelor au urcat afacerile dm drogerie markt cu 31,7% în acest an
Retailerul dm drogerie markt, prezent în România de peste 15 ani, a venit anul acesta cu îmbunătățiri semnificative în magazine, în zona de...
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România și-a lansat magazin online
dm drogerie markt România lansează magazinul online dm.ro, prin care le oferă clienților posibilitatea de a comanda produse, cu livrare la nivel...
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
Creștere de 19,5% pentru businessul dm drogerie markt pe piața locală
dm drogerie markt a înregistrat o creștere semnificativă a cifrei de afaceri pe piața locală în ultimul an financiar, încheiat la data de 30...
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
Retailerul dm drogerie markt a încheiat anul financiar 2019/2020 cu o cifră de afaceri de 525 de milioane de lei, marcând o creștere de 5,54%...