dm drogerie markt a depășit pragul de 500 mil. lei pe plan local
Retailerul dm drogerie markt a încheiat anul financiar 2019/2020 cu o cifră de afaceri de 525 de milioane de lei, marcând o creștere de 5,54% prin comparație cu anul financiar precedent.
”2020 este un an plin de provocări. Pe sectorul de retail se poate observa o schimbare a obiceiurilor de cumpărare prin limitarea timpului petrecut la cumpărături și reducerea frecvenței de vizite în magazine. În contextul pandemiei proximitatea și siguranța au devenit tot mai importante. Agilitatea și flexibilitatea în adaptarea la nevoile clienților și angajaților în această situație fără precedent au asigurat stabilitatea companiei, astfel că încheierea anului financiar a adus o creștere a cifrei de afaceri cu 5,54 procente față de anul precedent”, a declarat Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România.
Rezultatul are la bază și performanța unităților noi, dm drogerie markt bifând 9 deschideri de magazine în această perioadă, Brăila, București, Balotești, Iași, Oradea, Sibiu, Târgoviște, Târgu Mureș și Timișoara.
”Am continuat politica de expansiune începută în urmă cu câțiva ani, chiar dacă la nivel mondial ne confruntăm cu o situație atipică, plină de provocări. Am pus accentul, în principal, pe securitatea și sănătatea echipei dm și pe deschiderea de noi magazine, pentru a ușura și mai mult accesul clienților noștri la produsele pe care le îndrăgesc. Este foarte important pentru noi să respectăm măsurile de siguranță impuse de lege în fiecare magazin, pentru a oferi clienților o experiență de cumpărături sigură și plăcută. Am introdus și serviciul de livrare la domiciliu, pentru a veni și mai mult în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. În perioada următoare, vom continua politica de expansiune, dar vom face demersuri constante și înspre digitalizarea serviciilor pe care le oferim”, afirmă Cristian Crișan, administrator dm drogerie markt România.
Retailerul a introdus pentru clienți serviciul de livrare la domiciliu, lucrându-se totodată la pregătirea unui shop online. În timpul stării de urgență, au fost închise temporar 19 filiale, care și-au reluat activitatea începând cu luna mai.
Compania dm drogerie markt a fost înființată în 1973, iar de atunci s-a extins în 13 țări: Austria, România, Bosnia, Bulgaria, Croația, Cehia, Germania, Italia, Macedonia, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria, cu aproximativ 3.500 de magazine și 60.000 de angajați în Europa. În România, lanțul de magazine este prezent de mai mult de 13 ani, timp în care a evoluat constant, a creat 1.000 de locuri de muncă și a deschis 113 magazine.