Daniela Dumitrașcu revine în echipa Delaco

Daniela Dumitrașcu, managerul care a ocupat în perioada 2010-2014 poziția de Director de Marketing în cadrul producătorului de lactate Delaco, a revenit în companie. Astfel, Daniela a preluat la începutul lunii august funcția de Director de Marketing. Daniela Dumitrașcu revine în echipa Delaco

Daniela are o experiență de peste 13 ani în industria bunurilor de larg consum, activând în cadrul unor companii cu notorietate, precum Mondelez, Heidi Chocolat sau Delaco. În cadrul Mondelez Daniela a ocupat mai multe poziții din cadrul departamentelor de marketing, în timp ce în cadrul Heidi Chocolat, aceasta a fost la conducerea departamentului, în perioada 2015 -2019.

Delaco este unul dintre cei mai mari jucători în piața românească de brânzeturi, distribuind local branduri precum  Delaco, Apetito sau Del, dar şi brandul de unt Lurpak și cafeaua ready-to-drink Starbucks.

Din 2018, compania este deținută 100% de grupul francez Savencia (fostul Bongrain), după ce francezii au achiziționat pachetul minoritar de acțiuni de 28% care le rămăsese fraților Tudor și Dragoș Comăniciu, fondatorii acestui business.

Delaco a raportat pentru 2018 o cifră de afaceri de 387 de milioane de lei, în creștere cu 5% față de anul precedent, în timp ce profitul a fost de 9,8 milioane de lei, în ușoară creștere față de 2017, arată datele de la Ministerul de Finanţe.

Daniela Jordanovski, dm drogerie markt romania, lant de drogherii dm romania. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Profil de manager: Daniela Jordanovski, dm drogerie markt, pariu pe statornicie
Cariera Danielei Jordanovski este sinonimă cu ascensiunea fulminantă a rețelei de drogherii dm markt în România. Însă managerul este cu atât...
Daniela Dumitrascu Marketing Director Delaco
Daniela Dumitrașcu, Delaco: Inovația va fi interesantă dacă este relevantă pentru nevoile consumatorului
„Trebuie să dezvolți un anume gust pentru nesiguranță, pentru aventură pentru a vedea oportunități, dar și pentru a reuși să accepți că...
Brânzeturile tartinabile, o piață unde brandurile nu lasă loc de creștere mărcilor private
Brânzeturile tartinabile, o piață unde brandurile nu lasă loc de creștere mărcilor private
Deși mărcile private câștigă tot mai mult teren în piața FMCG, mai ales în contextul inflaționist, în categoria de brânzeturi tartinabile...
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Sub impactul majorărilor de preț, producătorii și distribuitorii activi în categoria tartinabilelor mizează pe inovații și modificări de...
Promovări în top managementul Delaco
Promovări în top managementul Delaco
După ieșirea fraților Comăniciu din acționariatul Delaco, francezii de la Savencia  – noul proprietar al producătorului de brânzeturi –...
Fraţii Comăniciu au ieșit de tot din acționariatul Delaco
Fraţii Comăniciu au ieșit de tot din acționariatul Delaco
Grupul francez Savencia (fostul Bongrain) și-a majorat participația la Delaco la 100%, după ce a achiziționat pachetul minoritar de acțiuni (de...