Cine este noul executiv al grupului P&G
Grupul american P&G, unul dintre cei mai mari producători de bunuri de larg consum la nivel mondial, a anunțat că l-a promovat în fucția de funcția de director general pe David Taylor, acesta urmând să preia conducere grupului de la Allan George Lafley. David Taylor (56 de ani) are o experiență de 35 de ani în cadrul P&G, perioadă în care a ocupat mai ocupat mai multe poziții, pe mai multe continente.
Acesta va prelua conducerea grupului începând cu data de 1 noiembrie și mandatul său nu va fi fără provăcări, având în vedere faptul că P&G este în plin proces de transformare. Compania intenționează să renunțe la brandurile care înregistrează creșteri mai lente și să își concentreze eneria și resursele pe brandurile cu un potențial de creștere mai mare.
Astfel, anul trecut producătorul a vândut mărcile de săpun Camay și Zest rivalului său Unilever şi divizia de baterii Duracell către Berkshire Hathaway, fondul de investiţii controlat de miliardarul american Warren Buffett pentru 4,7 miliarde de dolari. Recent, producătorul Coty a câștigat licitația pentru cumpărarea diviziei de produse de înfrumuseţare a P&G, care grupează mărcile de îngrijire a părului Wella şi Clairol, produsele cosmetice Max Factor şi CoverGirl precum şi parfumurile Gucci şi Hugo Boss.