Bimbo România, două recrutări cu greutate din FMCG și retailul online
Bimbo România, liderul pieței locale de panificație, își consolidează echipa de top management și le recrutează pe Oana Bejan și Magda Costache, doi manageri cu notorietate în industria bunurilor de larg consum.
Oana Bejan s-a alăturat echipei Bimbo România în luna aprilie și ocupă rolul de Director Comercial. Ea are o experiență de peste 18 ani în industria bunurilor de larg consum. Și-a început cariera în cadrul Danone România în anul 2013 și a ocupat diverse funcții de conducere în departamentul de vânzări, ultima poziție deținută fiind cea de Country Topline Unit Leader Danone România.
Magda Costache a fost recrutată pentru poziția de Chief Financial Officer. Ea are o experiență de peste 20 de ani în Finance, activând în companii de renume precum Deloitte, Enel, Danone și Sezamo, unde a ocupat funcția de Chief Financial Officer și CEO interimar, după plecarea lui Cristian Sălceanu. Magda a absolvit Academia de Studii Economice din București și are un MBA în Business Administration and Management.
Oana Bejan și Magda Costache se alătură astfel echipei de top management a Bimbo România, formată din Ionuț Ilie (General Manager), Nicoleta Băjan (Director de Marketing), Sergiu Roșca (Director Operațional), Mirela Dan (Procurement Director), Mihaela Dima (Legal Partner), Mihai Padurariu (Business Technology Director), Fidan Caploiu (Transformation & Sustainability Director), Silviu Panait (Food Service Director), Mădălina Răduța (Quality Director), Andrei Bănățeanu (People Director) și Ioana Cristea (PMO & Corporate Affairs Manager).
Grupul mexican Bimbo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria de panificație la nivel mondial, a intrat pe piața din România în 2023 prin preluarea VelPitar de la fondul de investiții american NCH Capital. Anul trecut, compania a achiziționat alte șase fabrici de pâine și produse de panificație de la familia lui Siminel Andrei, într-o tranzacție evaluată la peste 100 de milioane de euro, iar la finalul lunii aprilie a preluat și Karamolegos Bakery România, producătorul pâinii KB Toast.
La finalul anului trecut, Grupo Bimbo deținea pe plan local 16 facilități, cu o capacitate de producție de peste 200.000 de tone pe an, per total. Pentru anul trecut, compania estima atingerea pragului de 250 de milioane de euro cifră de afaceri, până în 2029 Bimbo România având o țintă anuală de creștere de peste 10%, potrivit informațiilor furnizate de Ionuț Ilie, Director General Bimbo România într-un interviu pentru Progresiv.





