Bergenbier are un nou Director de Marketing
Bergenbier, al treilea mare jucător pe piața locală a berii din România, a numit-o recent pe Mihaela Hristea la conducerea departamentului de marketing, printre obiectivele setate fiind accelerarea rezultatelor de business cu focus pe dezvoltarea unei echipe de top, redefinirea proceselor în cadrul departamentului de marketing și construirea unor mărci puternice.
Mihaela Hristea lucrează în cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, când s-a alăturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier. În perioada august 2017 – august 2018 Mihaela a ocupat poziția de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania soră – Kamenitza A.D. - din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul.
Din noua poziție, Mihaela va defini strategia de portofoliu pe termen lung, pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor din portofoliul Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare. Alături de o echipă dedicată, Mihaela Hristea va dezvolta campanii 360, orientate spre nevoile consumatorilor, clienților și realitățile pieței și va coordona comunicarea pentru brandurile din portofoliu.
Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice - București și are în portofoliul personal o experiență remarcabilă în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE.
Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. Anul trecut Bergenbier a raportat venituri nete de 599, 21 de milioane de lei, în creștere cu circa 5% față de anul precedent și un profit de 28 de milioane de lei după cinci ani de pierderi.