Bergenbier are un nou Director de Marketing

Bergenbier, al treilea mare jucător pe piața locală a berii din România, a numit-o recent pe Mihaela Hristea la conducerea departamentului de marketing, printre obiectivele setate fiind accelerarea rezultatelor de business cu focus pe dezvoltarea unei echipe de top, redefinirea proceselor în cadrul departamentului de marketing și construirea unor mărci puternice. Bergenbier are un nou Director de Marketing

Mihaela Hristea lucrează în cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, când s-a alăturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier. În perioada august 2017 – august 2018 Mihaela a ocupat poziția de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania soră – Kamenitza A.D. -  din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing și strategia de branduri și comunicare pentru tot portofoliul.

Din noua poziție, Mihaela va defini strategia de portofoliu pe termen lung, pilonii de creștere și opțiunile de investiții pentru o evoluție optimă a performanței brandurilor din portofoliul Molson Coors, având ca obiectiv creșterea cotei de piață a companiei și îmbunătățirea performanței financiare. Alături de o echipă dedicată, Mihaela Hristea va dezvolta campanii 360, orientate spre nevoile consumatorilor, clienților și realitățile pieței și va coordona comunicarea pentru brandurile din portofoliu.

Mihaela Hristea a absolvit cursurile universitare și de master ale Academiei de Studii Economice - București și are în portofoliul personal o experiență remarcabilă în cadrul departamentelor de Finanțe și Marketing în cadrul Procter & Gamble SEE.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piaţa românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producţie la Ploieşti, iar echipa numără aproximativ 600 de angajaţi. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. Anul trecut Bergenbier a raportat venituri nete de 599, 21 de milioane de lei, în creștere cu circa 5% față de anul precedent și un profit de 28 de milioane de lei după cinci ani de pierderi.

 Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Victor Teioșanu se alătură echipei Bergenbier S.A. ca Director de Marketing
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership. Victor Teioșanu se alătură în calitate de Director...
Mihaela Hristea, noul Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo
Mihaela Hristea, noul Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo
PepsiCo, unul dintre cei mai importanți jucători din industria produselor alimentare și băuturi, anunță o schimbare în echipa Marketing...
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Compania Bergenbier are un nou Director Legal & Corporate Affairs
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs...
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Businessul Bergenbier, cifră de afaceri în creștere în 2022, dar declin la nivel de profit
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier își consolidează portofoliul în segmentul premium cu două beri fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0...