Arnaud Dussaix se întoarce în Carrefour și preia funcția de Director Business Unit Supeco

Arnaud Dussaix, cu o experiență vastă de peste două decenii pe piața de retail din sud-estul Europei, se întoarce în Carrefour România. Dussaix a avut un rol esențial în dezvoltarea companiei în țară, fiind unul dintre care care au contribuit la deschiderea primului hipermarket din țară în anul 2001. De-a lungul carierei sale, a ocupat diverse poziții de conducere, precum Manager de Categorie FMCG, Director de Produse Alimentare, Director Comercial și a coordonat o echipă de lucru pentru Carrefour Grecia. După o perioadă de succes ca Director Operațional între 2012 și 2014, Dussaix a explorat oportunități antreprenoriale înainte de a se întoarce la Carrefour România. Experiența sa bogată în operațiuni, achiziții, negocieri și dezvoltare de mărci private consolidează echipa de conducere a companiei. Arnaud Dussaix va raporta direct către Gilles Balot, CEO Carrefour România. Arnaud Dussaix

Noul rol este preluat de la Andrei Cazana, care începând cu luna octombrie este responsabil de coordonarea operațiunilor zilnice ale hipermarketurilor din zona sud.

Pe lângă numirea lui Arnaud Dussaix în echipa Supeco, Nicolae Drîmbu, anterior Director Inovație, preia rolul de Director Business Unit Proximitate.

Nicolae s-a alăturat echipei Carrefour în 2011, având multiple roluri de Hypermarket până în anul 2015. Din 2016 până în 2021 a fost responsabil de optimizarea proceselor din zona operațională, în calitate de Director Standardizare și Digitalizare. Din 2021 până în prezent a ocupat funcția de Director Inovație, cel mai recent și de amploare proiect coordonat de Nicolae fiind implementarea programului Sistemul de Garanție Returnare.

Nicolae Drimbu

În perioada următoare, Nicolae se va afla în proces de preluare de responsabilități de la Vincent Rochefort și va raporta direct către Roxana Cernica, Director Business Unit Market și Express.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru peste 17.000 de angajați.
În 2022, Carrefour România a fost un important contributor la susținerea economiei, cu peste 681 milioane de lei în taxe aduse la bugetul de stat. Furnizorii Carrefour de anul trecut au provenit în proporție de peste 93% din România, iar acum retailerul continuă să își extindă în permanență rețeaua de producători locali și ultra-locali, care însumează peste 1300 de parteneriate, pentru furnizarea de produse proaspete.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Schimbări în conducerea Carrefour România. Cătălin Samara se întoarce în companie
Carrefour România anunță o serie de numiri strategice în Comitetul Executiv al companiei, menite să optimizeze operațiunile în toate...
Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea
Carrefour deschide cel de-al 57-lea hipermarket din rețea
Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești. Noul hipermarket Carrefour din...
 Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Gilles Ballot, noul CEO Carrefour România
Carrefour Group anunță numirea lui Gilles Ballot ca Chief Executive Officer în cadrul Carrefour România, începând cu data de 12 februarie 2024....
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România, 22 de noi deschideri Express în 2023
Carrefour România atinge pragul de 162 de unități Express la nivel național în 2023, prin deschiderea a 22 de noi magazine în 9 orașe....