Albert Davidoglu preia conducerea Macromex

Începând cu 1 noiembrie 2019, Albert Davidoglu este numit CEO (Chief Executive Officer) al companiei Macromex. Albert Davidoglu preia conducerea Macromex

Dan Minulescu, în calitate de fondator şi proprietar Macromex, renunță astfel la rolul executiv pe care l-a deținut încă de la înființarea companiei, în 1993, urmând să se implice în continuare la nivel strategic și de dezvoltare.

Albert Davidoglu s-a alăturat echipei de management a companiei Macromex din anul 2012, în rolul de Business Development Director, iar din 2017 a preluat funcția de COO (Chief Operating Officer).

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România. Compania estimează ca va încheia anul 2019 cu o cifră de afaceri de 720 milioane lei și are un portofoliu extins de branduri proprii precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris, și branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites, Akadia, Taverna, Oldenburger, Milram, Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars Ice Cream, Alpro Ice Cream.

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Un nou Chief Financial Officer pentru Macromex
Macromex, unul dintre cei mai importanți jucători din industria alimentară pe segmentul de produse congelate și refrigerate, anunță numirea...
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, dar...
Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021
Macromex, creștere de 15% a afacerilor pentru 2021
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, estimează o cifră de afaceri de 685 milioane de lei în 2021,...
Macromex, afaceri cu 5% mai mici în 2019
Macromex, afaceri cu 5% mai mici în 2019
Compania Macromex a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 726,9 milioane de lei (153 milioane de euro), cu 5% mai puțin față de 2018,...