Adrian Cernăuțan, promovat într-un rol global în cadrul Coca-Cola Company

Adrian Cernăuțan, unul dintre executivii de cursă lungă din industria bunurilor de larg consum, a fost promovat în funcția de Global Head of Operations Digital Commerce & Innovation în cadrul Coca-Cola Company. Adrian Cernăuțan, promovat într-un rol global în cadrul Coca-Cola Company

În acest rol, Adrian va conduce o echipă diversă, antreprenoare, focusată pe a dezvolta modele inovatoare și scalabile de business care folosesc noile tehnologii. Proiectele includ noi modele de business și strategii care adresează noi piețe, canale de distribuție și nevoi de consumator.

Responsabilitățile includ strategia de business, designul de noi modele de busiess, strategia de vânzări și marketing și implementarea în piață. Biroul principal va fi la Atlanta, echipa extinsă fiind localizată în Brazilia, Belgia, China, India, Japonia, China, Mexic, Bulgria și Turcia.

„Fiecare mutare a venit cu responsabilități progresive (General Manager pentru o țară, cluster de țări și apoi regiune extinsă) iar acum cu un rol global, în headquarterul de la Atlanta. Este o oportunitate unică de a conduce o echipă globală, de a influența strategia globală și de a avea un impact semnificativ pentru Coca-Cola”, a declarat Adrian Cernăuțean.

Adrian Cernăuțan are o experiență de peste 20 de ani în industria bunurilor de larg consum și din 2009 este parte din echipa Coca-Cola Company. În cadrul celor peste 15 ani de experiență în cadrul Coca-Cola, Adrian a avut mutări de roluri și locație la fiecare trei ani (Romania, Ungaria, Austria, Azerbaijan, Emiratele Arabe Unite).

Coca-Cola este cel mai mare jucător global din industria băuturilor răcoritoare din lume, cu peste 200 de branduri în portofoliu, distribuite în peste 200 de ţări. Compania are 225 de parteneri la nivel global și aproximativ 900 de fabrici. Potrivit celui mai recent raport publicat de companie, în anul financiar 2023 Coca-Cola Company și-a majorat volumele cu 2%, în timp ce creșterea netă a veniturilor a fost de 6%, pânăa 45,8 miliarde de euro.

Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, numită Director General Coca-Cola Company Belgia și Luxemburg
Natalia Stroe, executivul român care în ultimii doi ani a ocupat poziția de CEO al Coca-Cola Company Polonia și...
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Kantar: Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume
Coca-Cola rămâne cel mai vândut brand din lume, fiind ales de pe raft de către consumatori de aproape 8,3 miliarde...

 

Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double...
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează două noi variante: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde
Coca-Cola lansează pe plan local două variante noi de băuturi cu aromă de citrice: Coca-Cola cu gust de Lămâie...
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC investește 42 mil. euro într-o fabrică din Italia
Coca-Cola HBC Italia a anunțat că va investi peste 42 de milioane de euro în fabrica Oricola din Abruzzo, scrie...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de...