Ligia Smadu, promovată ca Marketing Manager în cadrul producătorului de carne Carmistin
Grupul Carmistin, unul dintre cei mai mari jucători care activează pe piaţa de carne, a promovat-o pe Ligia Smadu în funcţia de Marketing Manager, fiind responsabilă pentru operațiunile de marketing la nivelul întregului grup.
Ligia s-a alăturat echipei Carmistin în urmă cu un an, pe poziția de Senior Brand Manager, anterior lucrând pentru companii importante din piața de carne și preparate din carne, precum Cris-Tim sau Caroli Foods Group. Managerul are o experienţă de aproximativ zece ani în piața bunurilor de larg consum, prima ei experiență profesională fiind în cadrul Macromex.
Ligia Smadu este absolventă a Facultății de Economie, dar și a unui program de master din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti.
Grupul Carmistin a fost fondat în anul 2000 de către antreprenorul Iustin Paraschiv și este un grup cu 100% capital românesc. Grupul Carmistin cuprinde peste 20 de companii specializate, grupate în 4 divizii de producție - pui, porc, vită și agricultură. Principalele companii sunt Avicarvil, Avirom Plus, Avicarvil Farms, Avicarvil Farming, Avicarvil Food&Distribution, Porcellino Grasso, Agrikilti, Carmistin Trading, Carmistin International, Pajo Agriculture, Tracian Beef s.a.