FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022

Kaufland, la doar un pas de atingerea targetului de expansiune pentru 2022

Kaufland continuă investițiile în expansiune pe plan local și deschide un magazin în Sectorul 4 al capitalei, ajungând la o rețea națională de 156 hypermarketuri. De la începutul anului 2022 și până acum retailerul a inaugurat nouă magazine, ținta comunicată pentru anul acesta fiind de 10 unități.

Situat pe Strada Drumul Binelui nr. 55-57, noul hypermarket Kaufland are o suprafață totală de peste 5500 m2, dintre care aproximativ 3.000 m2 sunt destinați spațiului interior de vânzare.
Magazinul este prevăzut cu un raion cu pește proaspăt, raion extins de legume și fructe,  vitrină cu servire asistată – cu o lungime de aproape 24 metri, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie. La punctul Grill din exterior, clienții sunt așteptați cu un meniu extins de mâncăruri gustoase gata preparate – pui rotisat, meniu steak din ceafă de porc, nuggets, crispy, cabanos, cartofi prăjiți și altele. În galeria comercială, clienții vor găsi o pizzerie, farmacie, un magazin cu servicii de optică medicală, un petshop și un centru de copiat chei.


Citește și: Valer Hancaș, Kaufland România: Obiectivul nostru este să atingem pragul de 200 de magazine până în 2025


În linie cu angajamentul companiei față de mediu, noul magazin Kaufland din București este prevăzut cu sisteme de reciclare, unde clienții sunt recompensați pe loc pentru fiecare gest sustenabil:

  • Atât în interiorul magazinului, cât și în parcare, clienții vor găsi câte un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje în schimbul voucherelor de extra-reducere. Pot colecta aici trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru).
  • La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor fi recompensați pe loc cu vouchere de 50% reducere la cumpărarea altor produse noi, din oferta lunară. Clienții pot depune sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.

Pentru a asigura un flux rapid de clienți și timp redus la cumpărături, hipermarketul este dotat cu două uși de acces și 15 case de marcat, dintre care 6 expres, de tip self check-out.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 156 de magazine în România.

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content