Heineken raportează o revenire a vânzărilor
Producătorul olandez Heineken a raportat o revenire "graduală" a vânzărilor, dar rezultatele pentru prima jumătate a anului arată o scădere cu 16,4% a veniturilor companiei față de precedenta raportare. În aceeași perioadă, profitului operațional s-a înjumătățit (-52,5%).
Vânzările au fost cel mai puternic afectate de măsurile de izolare luate în Mexic, Africa de Sud și Singapore; pe de altă parte, regiunea cea mai puțin afectată a fost Asia, unde Vietnam a obținut rezultate peste așteptări, potrivit FoodBev.com.
Brandul Heineken a înregistrat un minus de 2,5%, în vreme ce Heineken 0.0 a avut creșteri de două cifre pe toate piețele.
"Prima jumătate a anului a fost definită de provocări nemaiîntâlnite, iar eu sunt extrem de mândru de angajații noștri din toată lumea, care s-au adaptat extrem de repede la această nouă realitate", a declarat Dolf van de Brink, CEO și Președinte al board-ului Heineken.
![HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2023/04/heineken_28-400x250.jpg)
![Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/08/heineken_shutterstock_1489457423_3-400x250.jpg)
![Gheorghe Andresz, noul Director de Vânzări HEINEKEN România](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2022/01/gheorghe_andresz_heineken_romania_002-400x250.jpg)
![Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/10/heineken_24-400x250.jpg)
![HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2021/08/heineken_23-400x250.jpg)
![Profitul Heineken, scădere de 75% după primele nouă luni ale anului](https://static.revistaprogresiv.ro/uploads/2020/10/heineken_shutterstock_1489457423_2-400x250.jpg)