Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic

Heineken, al doilea cel mai mare jucător pe piața mondială a berii, a raportat o scădere peste așteptări a vânzărilor în trimestrul al treilea al anului financiar pe fondul restricțiilor Covid-19 care au influențat puternic evoluția volumelor vândute în Asia, scrie Esmmagazine.com. Vânzările Heineken în T3, afectate puternic de contextul pandemic

Gigantul olandez a raportat o scădere de 5,1% în T3 2021 comparativ cu aceeași perioadă din 2020, cel mai abrupt declin înregistrând regiunea Asia-Pacific (-37,4%).

La nivelul Europei vânzările s-au contractat cu 2,3% în perioada menționată, în timp ce Orientul Mijlociu și Europa de Est au înregistrat o creștere de 5,5%. “Vedem primele semne de revenire, însă la nivel macro contextul rămâne unul volatil, iar noi reacționăm în linie. Prin urmare, pentru a depăși această provocare ne uităm cu atenție la preț și costuri în toate piețele pe care activăm. Așteptările noastre rămân însă neschimbate, rezultatele financiare ale acestui an plasându-se sub cele din 2019”, a punctat Dolf van den Brink, CEO-ul Heineken.

Grupul Heineken are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru. În România, portofoliul include branduri precum Heineken, Ciuc, Silva, Neumarkt, Birra Moretti, Strongbow. Heineken România a raportat pentru anul 2020 o cifră de afaceri de 1,26 miliarde de lei, similară cu cea din 2019, când a avut 1,23 miliarde de lei.

Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
HEINEKEN și-a majorat veniturile nete în Europa cu 13,5% în T1
Veniturile nete ale producătorului de bere HEINEKEN au crescut cu 13,5% în primul trimestru al acestui an pentru zona Europei, în timp ce...
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Afacerile HEINEKEN, revenire peste nivelul din 2019
Relaxarea completă a măsurilor de siguranță a dus la revenirea consumului de bere în afara caselor, lucru care a impulsionat vânzările...
Heineken investește 73 mil. euro într-o fabrică din Italia
Heineken investește 73 mil. euro într-o fabrică din Italia
Heineken investește 73 de milioane de euro pentru a moderniza și extinde capacitatea de producție a fabricii din Assemini, din apropiere de...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...