FacebookLinkedinYoutubeTwitter

Acasă > Știri > Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo

Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo

Grupul italian Campari își consolidează poziția în Franța prin achiziția mărcii Picon de la Diageo și plătește 119 milioane de euro pentru această preluare. Dincolo de creșterea cotei de piață în Franța, achiziția permite grupului Campari să își extindă portofoliul în materie de aperitive și la nivel internațional. 

Picon, un aperitiv dulce-amărui cu aromă de portocale, este disponibil în două variante: Amer Picon Club și Amer Picon Bière. În anul financiar încheiat pe 30 iunie 2021, brandul Picon a înregistrat vânzări nete de 21,5 milioane de euro, 80% din sumă fiind realizată doar pe piața franceză. De altfel, marca este lider în categoria aperitivelor amare în Franța, potrivit informațiilor FoodBev Media.

Acum doi ani, în plină pandemie, grupul Campari anunța intenția de a achiziționa 49% dintre acțiunile Tannico, o platformă de comerț electronic pentru vinuri și băuturi spirtoase premium din Italia. La acea dată, tranzacția a fost evaluată la 23,4 milioane de euro și făcea parte din planul companiei de a extinde businessul în zona comerțului online, canal folosit intens de la începutul pandemiei de Covid-19.


Citește și: Noi reguli pentru transporturile de bunuri cu risc fiscal ridicat


„Fiind o parte esențială a călătoriei noastre de transformare digitală, comerțul electronic este un canal relevant din punct de vedere strategic pentru afacerea noastră. În acest sens, Tannico se înscrie în obiectivele noastre de dezvoltare a afacerilor pe termen lung”, declara Bob Kunze-Concewitz, CEO Campari Group, la acel moment.

Tot în 2020, Campari a finalizat achiziția distribuitorului francez RFD (Philippe de Rothschild France Distribution), pentru care a plătit 60 milioane de euro, și a purtat negocieri cu producătorul de șampanie Lallier pentru o potențială achiziție, lucru care îi permitea intrarea pe un nou segment de piață. Compania a cumpărat astfel o participație de 80% din Champagne Lallier, dar, pentru a administra marca, a fost nevoie de o nouă divizie în cadrul Campari.

„Ca prim jucător italian în categoria șampaniei, avem ambiții mari pentru Maison Lallier", a declarat Bob Kunze-Concewitz, CEO Campari Group.

Tranzacția a inclus brandul, stocurile de marfă, activele imobiliare, podgoriile și facilitățile de producție. 

Știri asemănătoare

Adaugă comentariu nou

Imagine CAPTCHA
Introduceți caracterele din imagine.
Tracking Popular Content