Campari Group devine acționar într-o companie specializată în comerț online

Grupul Campari anunță intenția de a achiziționa 49% dintre acțiunile Tannico, o platformă de comerț electronic pentru vinuri și băuturi spirtoase premium din Italia. Campari Group devine acționar într-o companie specializată în comerț online

Tranzacția este evaluată la 23,4 milioane de euro, potrivit datelor FoodBev Media, și ar urma să fie încheiată până la finalul lunii iulie a acestui an.

În primă fază însă, Campari va prelua doar 39% dintre acțiunile Tannico cu posibilitatea unei majorări ulterioare de capital. În plus, extinderea până la o preluarea completă nu poate fi făcută mai devreme de 2025.

Campari Group anunță că achiziția face parte din planul său de a extinde businessul în zona comerțului online, canal folosit intens de la începutul pandemiei de Covid-19.

„Fiind o parte esențială a călătoriei noastre de transformare digitală, comerțul electronic este un canal relevant din punct de vedere strategic pentru afacerea noastră. În acest sens, Tannico se înscrie în obiectivele noastre de dezvoltare a afacerilor pe termen lung”, susține Bob Kunze-Concewitz, CEO Campari Group.

„În acest moment, pe măsură ce consumatorii se îndreaptă tot mai mult spre comerțul online, este esențial ca Tannico să aibă resursele necesare pentru a-și accelera dezvoltarea. În Campari Group am găsit un partener ideal care ne poate susține în consolidarea leadershipului pe piața italiană, precum și în extinderea semnificativă a afacerii noastre în străinătate și pe canalul B2B”, completează Marco Magnocavallo, CEO și Co-fondator Tannico.

Fondată în 2013, platforma Tannico include 14.000 de vinuri din peste 2.500 de branduri interne și internaționale, precum și băuturi spirtoase de înaltă calitate. Începând cu 2017, Tannico s-a extins în peste 20 de piețe, inclusiv SUA, Germania, Marea Britanie și Franța.

Potrivit Campari, magazinul online Tannico a fost accesat de peste 7 milioane de vizitatori în ultimele 12 luni și a înregistrat vânzări nete de 20,6 milioane de euro în 2019.

Comerțul viitorului, între fantezie și necesitate
Comerțul viitorului, între fantezie și necesitate
În condițiile în care vânzările online s-au dublat în ultimii cinci ani, iar tendința va continua până în 2026, companiile investesc masiv...
Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Diageo, lider global pe piața băuturilor alcoolice, a raportat pentru primul semestru al anului o creștere de 21,4% a vânzărilor nete, până...
Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo
Grupul Campari plătește 119 milioane de euro pentru marca Picon de la Diageo
Grupul italian Campari își consolidează poziția în Franța prin achiziția mărcii Picon de la Diageo și plătește 119 milioane de euro...
Campari Group în discuții pentru achiziția brandului de șampanie Lallier
Campari Group în discuții pentru achiziția brandului de șampanie Lallier
Campari Group dorește să intre pe un nou segment de piață, fiind în negocieri cu producătorul de șampanie Lallier pentru o potențială...