Nestlé donează peste 800 de piese de mobilier către instituții de învățământ din județul Prahova

În baza unui proiect realizat în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Prahova și Fundația Prais, Nestlé România a donat mobilier de birouri pentru 20 de școli gimnaziale și licee, Palatul Copiilor, Casa Cadrelor Didactice și Inspectoratul Școlar Județean Prahova. Nestlé donează peste 800 de piese de mobilier către instituții de învățământ din județul Prahova

,,Prin această donație, ne-am dorit să contribuim la îmbunătățirea condițiilor de formare a cadrelor didactice, de studiu și predare în instituțiile de învățământ din județul Prahova”, a declarat Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager, Nestlé România.

Către unitățile școlare din județul Prahova au fost donate 300 de birouri, 180 dulapuri, 300 de scaune, 40 de mese de ședință. Reprezentanții Inspectoratului Școlar Județean Prahova au decis ulterior repartizarea acestora în mediul școlar.

,,Suntem recunoscători și apreciem în mod real implicarea partenerilor noştri în susţinerea responsabilă şi creativă a dezvoltării bazei materiale a unităţilor noastre de învăţământ”, a declarat Ilona Rizea, Inspector Școlar General al Inspectoratului Școlar Județean Prahova.

,,Sprijinul acordat mediului educațional în această perioadă complexă este o sursă de inspirație și un exemplu de urmat! Suntem onorați că facem parte din echipa inimoasă care a dus la bun sfârșit această donație!”, susține Silvia Bucur, Președinte Fundația Prais.

Acest proiect de donație se aliniază obiectivelor campaniei globale inițiată de Nestlé pentru susținerea comunităților. La nivel global, acțiunile de responsabilitate socială ale companiei sunt reunite în cadrul a trei inițiative principale: Nestlé for a Waste Free World, Nestlé for Healthier Kids și Nestlé Needs YOUth.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și de băuturi din lume. Este prezentă în 191 de țări și are 328.000 de angajați. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie care cuprinde peste 2.000 de branduri. Compania a intrat pe piața din România în 1995 iar la nivel local Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de alimente şi băuturi, cele mai multe dintre branduri fiind lideri în categorie. Portofoliul Nestlé România cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii, pentru a răspunde cererii consumatorilor: băuturi (NESCAFÉ 3în1, NESCAFÉ Dolce Gusto, NESCAFÉ Gold, NESCAFÉ Brasero, Nesquik), dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina). Nespresso, nume de referință la nivel mondial în domeniul cafelei de lux sub formă de capsule, este prezent oficial în România ca divizie de lux a Grupului Nestlé, începând cu anul 2014.

Fundaţia Prais a fost creată în 2002 de către compania de consultanță în comunicare Prais Corporate Communications. În cadrul proiectelor sale naţionale inițiate și dezvoltate de-a lungul a 19 ani, susţine cauze sociale majore: accesul tinerei generații la resurse, educaţie, dezvoltare personală și cultură. De asemenea, promovează starea de bine și stilul de viaţă sănătos, grija faţă de natură, economia bazată pe talente, creativitate, inovaţie, competitivitate şi etică.

 

Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...