La două săptămâni de la lansarea serviciului de colectare a ambalajelor SGR de la domiciliu, Freshful by eMAG procesează peste 50.000 de ambalaje pe zi

La doar două săptămâni de la lansarea serviciului de colectare a ambalajelor SGR de la domiciliu, Freshful by eMAG procesează deja peste 50.000 de ambalaje pe zi. La 1 noiembrie, Freshful by eMAG a lansat un nou serviciu care simplifică viața clienților: serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție direct de la ușa clientului. În ritmul actual, serviciul lansat la începutul lunii va depăși pragul de un milion de ambalaje SGR procesate până la finalul lui noiembrie. RVM in depozitul Freshful by eMAG colectare ambalaje de la domiciliu sgr. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.

Inițial, serviciul de colectare a fost susținut de două aparate RVM instalate în depozitul Freshful. În primele săptămâni, interesul clienților a depășit toate așteptările și pentru a gestiona cererea masivă, Freshful a investit rapid în trei noi aparate RVM, crescând capacitatea de procesare la peste 50.000 de ambalaje pe zi. Această capacitate este susținută operațional de personal care lucrează 24/7.

„De la începuturile Freshful, am oferit o alternativă la timpul pierdut prin magazine, la statul la coadă sau întâlnirea mereu surprinzătoare cu casa de marcat automată, fără un compromis de calitate sau preț. Acum, ne-am asumat și misiunea de a reduce nevoia întâlnirii cu mașinile de reciclare, cozile și problemele aferente. Suntem mândri că serviciul implementat de noi este util, simplu de folosit și ajută clienții să salveze timp, așa cum ne dorim pentru tot ce are legătură cu ecosistemul Freshful. Procesul pentru client e foarte simplu, preluăm ambalajele într-un sac sigilat, direct de la ușă. De acolo, ne ocupăm noi de tot. Simplitatea procesului a dus la o cerere foarte mare, dar într-o săptămână ne-am adaptat și am adăugat capacități suplimentare. Este un proiect complex din punct de vedere tehnic și operațional, lucrăm la el de șase luni, dar avem satisfacția că am găsit și implementat un sistem prin care ne ajutăm clienții să-și recupereze garanția SGR fără efort”, a declarat Tudor Mihăilescu, General Manager Freshful.

Serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR) a fost lansat cu o campanie prin care Freshful oferă 1 leu pentru fiecare ambalaj returnat, dublu față de valoarea standard, în prima lună de implementare. Pentru a putea preda ambalajele cu siglă SGR clienții au nevoie să folosească sacii special dezvoltați de Freshful care au un sistem special de sigilare. Primii saci au fost oferiți gratuit, în limita a trei bucăți per client, iar după acest prag fiecare sac va putea fi comandat la prețul de un leu. Sacul are un volum de 70 de litri și are capacitatea de aproximativ 18-20 de PET-uri de 2L. Clienții pot opta pentru a retrage banii pe card din contul de client sau pot alege să-i folosească sub formă de FreshPoints pentru plata următoarelor comenzi, intrând astfel și în programul de loialitate al Freshful.

Cum funcționează serviciul de colectare a ambalajelor în cadrul Freshful

· Colectarea ambalajelor: clienții pot aduna ambalajele returnabile, neturtite și cu eticheta intactă, într-un sac special disponibil pe Freshful, pe care îl primesc gratuit în noiembrie, în limita a trei saci. Aceștia au un sistem special de sigilare și au fost realizați conform specificațiilor Freshful. Ulterior, sacii speciali pot fi achiziționați din platformă la prețul de 1 leu, fiecare având o capacitate mare de 70l. Clienții nu trebuie să se preocupe de separarea sticlelor, toate ambalajele SGR pot fi plasate împreună în același sac.
· Ambalaje acceptate: conform reglementărilor, doar cele marcate cu simbolul SGR, iar în cazul în care în sac sunt incluse alte tipuri de ambalaje, acestea nu vor fi contabilizate în calculul punctelor FreshPoints. De asemenea, curierul poate refuza preluarea sacului dacă ambalajele sunt deteriorate sau dacă a fost deja atinsă capacitatea maximă de preluare a mașinii.
· Preluarea sacului: ca următoarea livrare, curierul Freshful va prelua sacul sigilat, realizând o verificare vizuală a conținutului pentru a se asigura că ambalajele sunt conforme cu cerințele.
· Transportul: sacul etichetat este transportat în siguranță la depozitul Freshful, unde ambalajele sunt introduse într-un sistem automatizat de preluare. Pentru a garanta siguranța alimentelor, Freshful a implementat măsuri stricte de prevenire a contaminării. Doar sacii listați în platformă sunt acceptați la predare, aceștia putând fi sigilați pentru a preveni eventualele scurgeri.
· Procesare: la depozit, ambalajele sunt numărate, sortate și pregătite pentru reciclare.
· Recuperarea sumei aferente sticlelor reciclate: a doua zi, clienții primesc în contul lor My FreshClub contravaloarea ambalajelor predate, sub formă de FreshPoints, pe care le pot folosi la următoarea comandă, acoperind parțial sau integral valoarea coșului de cumpărături.

Mașinile de livrare Freshful nu au necesitat modificări speciale pentru a transporta ambalajele SGR. Acestea sunt echipate deja cu o zonă ambientală, unde se depozitează cutiile utilizate pentru transportul produselor. După livrarea comenzilor, cutiile sunt strânse, lăsând astfel suficient spațiu pentru depozitarea sacilor cu ambalaje SGR.

Companie românească fondată în 2021, Freshful by eMAG este primul hypermarket 100% online din România, și oferă clienților săi o gamă variată de produse alimentare și băuturi de larg consum, de la partenerii și producătorii locali. Freshful vine în sprijinul tuturor celor care vor să economisească timp, cu un serviciu de livrare, în aceeași zi sau programată, a unui coș complet de cumpărături săptămânale, de la fructe, legume, carne, pește, pâine proaspătă, lactate și mezeluri, la produse congelate, băuturi și articole de uz casnic. Clienții Freshful pot găsi într-un singur loc o diversitate de produse locale, internaționale, ECO și BIO, pentru o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Freshful livrează din depozitul propriu cu temperatură controlată, folosind mașini frigorifice, până la ușa clientului, 7 zile din 7. În primii 3 ani de activitate, Freshful by eMAG a livrat peste 2, 2 milioane de comenzi și peste 70 de milioane de produse, economisind pentru clienții lor peste 4 milioane de ore.

Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Freshful by eMAG, comenzi de Paște cu 16% mai multe decât în anul anterior
Pregătirile pentru Paște au fost făcute online, iar Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online, a înregistrat cu 16% mai multe comenzi...
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
Freshful by eMAG a livrat 29,6 milioane de produse și a avut o creștere a vânzărilor de peste 119% în 2023
În 2023, oamenii s-au orientat mai mult către cumpărăturile online și au ales să pună în coș o diversitate mai mare de produse, inclusiv...
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG a livrat peste 38 de milioane de produse în doi ani
Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online din România, a atins pragul de peste 1,1 milioane de livrări în primii doi ani de la intrarea pe...
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Un an de Freshful by eMAG: 10 milioane de produse vândute și peste 55.000 de clienți
Lansat în 2021 cu o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și depozit propriu frigorific, Freshful, primul...