Sezamo introduce serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție

Supermarketul online Sezamo introduce serviciul de colectare a ambalajelor cu garanție, clienții urmând să primească contravaloarea acestora în contul Sezamo, sub formă de credite. Sezamo colectare ambalaje SGR, detalii pe www.revistaprogresiv.ro

În plus, în perioada 10 - 23 februarie, Sezamo lansează campania „Ambalaje returnate cu efecte imediate”, prin care clienții vor primi dublul valorii fiecărui ambalaj cu garanție returnat, adică 1 leu pentru fiecare ambalaj returnat.

„Prin integrarea reciclării în serviciul nostru de livrare, eliminăm un drum suplimentar pentru clienți, economisind timp și reducând amprenta lor de carbon. În loc să stea la coadă pentru a returna sticlele, clienții se pot bucura de timpul liber. Ambalajele sunt ridicate direct din fața ușii, fără griji legate de scanare sau erori ale automatelor. Procedura este foarte simplă, iar clienții primesc instant creditele în contul lor”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.

Cum funcționează mecanismul de colectarea ambalajelor SGR

Clienții care plasează începând de astăzi o comandă la Sezamo vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru ambalajele SGR. La următoarea comandă, clienții vor strânge în sac ambalajele cu garanție complet golite, curate, nedeformate și cu eticheta intactă. După sigilarea sacului, acesta se predă curierului, iar punctele intră pe loc, automat, în contul Sezamo și sunt valabile un an din momentul primirii. Curierul va ridica doar un sac cu ambalajele SGR per livrare.

Odată ajunse în depozit, ambalajele sunt introduse în sistemul automat de preluare, unde sunt numărate, sortate și pregătite de reciclare.

După consumarea celor 10 saci primiți gratuit de către clienți, aceștia vor putea achiziționa sacii pentru colectare de pe site-ul Sezamo sau direct din aplicație.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub brandul Sezamo. Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate într-un singur loc.

Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de energie.

Eataly anunță investiții de 100 de milioane de euro in expansiune. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Eataly pune la bătaie 100 de milioane de euro pentru expansiune
Retailerul Eataly, un promotor al principiului Slow Food și o sursă de inspirație pentru piața globală de retail, anunță investiții de 100 de...
analiza piata produse plant-based produse vegetale sanatoase produse de post. vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Clienții Sezamo alocă, în medie, 150 de lei pentru produse de tip nutriție specială
Supermarketul online Sezamo anunță că 3 din 10 coșuri de cumpărături includ cel puțin un produs de tip nutriție specială, în creștere cu...
Lidl deschide două noi magazine în județele Constanța și Sibiu. Detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Lidl România își consolidează prezența pe piața din Oradea
Lidl continuă investițiile pe plan local prin deschiderea unui nou magazin în municipiul Oradea, județul Bihor. Acesta este cel de-al nouălea...
PENNY_Slobozia Bioterra 1
PENNY România, la al treilea magazin în Slobozia
PENNY România își continuă expansiunea națională și inaugurează al treilea magazin din Slobozia, situat pe Bulevardul Matei Basarab, nr. 72....