Volumele Coca-Cola HBC România, creștere de două cifre în S1
Coca-Cola HBC România, cel mai important jucător pe piața de răcoritoare, și-a majorat volumele cu 11% în primul semestru, raportând creșteri la nivelul tuturor categoriilor, se arată în raportul financiar publicat de companie.
”Segmentul de carbonatate a înregistrat un avans al volumelor de 10-12% (low teens n.r.), cea mai rapidă creștere venind de la brandul Schweppes. Coca-Cola Zero a avut, de asemenea, un avans de două cifre, datorat campaniilor dedicate pentru a consolida poziția sortimentelor cu mai puțin zahăr sau fără zahăr pe piață. În ceea ce privește segmentul de băuturi necarbonatate, volumele au crescut cu 10-12% (low teens n.r.) susținute de o creștere high single digits (7-9% n.r.) pentru apă și un avans de low teens pentru sucuri și ceaiuri”, este precizat în raportul financiar .
În informațiile date publicității nu se precizează volumul efectiv vândut pe țări, dar regiunea piețelor emergente, din care face parte și România, a crescut cu 5% în volum, până la 560 milioane de navete (unit cases). Din această regiune mai fac parte piețe ca Armenia, Belarus, Bosnia și Herzegovina, Bulgaria, FYROM, Moldova, Muntenegru, Nigeria, Rusia, Serbia și Ukraina. Vânzările nete în regiune au scăzut cu 3,4%, până la 1.404,9 milioane de euro.
La nivel de grup, în primele șase luni ale anului, volumele au crescut cu 4,5% până la 1.067,9 milioane de navete (unit cases), în timp ce vânzările nete au înregistrat un ușor avans, de 0,4% până la 3,22 miliarde de euro.
Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial, cu operațiuni în 28 de țări, și un volum total de 2 miliarde de navete pe an (unit cases).





