Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local

Volumul vânzărilor îmbuteliatorului de băuturi răcoritoare Coca-Cola HBC România au crescut în primul trimestru al acestui an cu low single digit (până în 5% - n.red), cu performanțe constante la nivelului întregului portofoliu de produse. Evoluția este în linie cu rezultatele raportate atât la nivelul primului trimestru din 2021, când avansul a fost tot low single digits, cât și dacă ne referim la volumele tranzacționate în 2021, când avansul a fost de 9%. Coca-Cola HBC, vânzări pe plus în T1 pe plan local

”Categoria de băuturi carbonatate și-a redus ușor volumele, în ciuda avansului de circa 9% pentru segmentul de băuturi răcoritoare pentru adulți.În categoria de băuturi necarbonatate se vede o ușoară revenire. Mai concret vorbim despre un avans high single digit, condus de apă. Cât despre segmentul de băuturi energizante, avansul raportat a fost mid-teens (13-15% n.red.)”, se arată în raportul financiar publicat de companie.

În informațiile date publicității nu se precizează volumul efectiv vândut pe țări, dar regiunea piețelor emergente, din care face parte și România, a crescut cu 28% în volum, până la 376,1 milioane de navete (unit cases), în timp ce organic avansul a fost de 8,5%. Vânzările nete în regiune s-au majorat cu 36,2%, până la 863,7 milioane de euro, ca urmare a consolidării businessului în Egipt.

La nivel de grup, în primele trei luni ale anului, volumele au crescut cu 11,3% organic până la 605 milioane de navete (unit cases), în timp ce vânzările nete au crescut 24,2% în termeni organici, până la 1,77 miliarde de euro.

Coca Cola Hellenic Bottling Company este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de Coca-Cola la nivel mondial, cu operațiuni în 28 de țări, și un volum total de 2 miliarde de navete pe an (unit cases). Pe piața din România, compania a încheiat anul 2021 cu un avans de 9% al volumelor comercializate prin comparație cu aceeași perioadă a anului anterior, până la pragul de 202,5 milioane de navete (unit cases n.r.).

Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, declin de peste 10% al volumelor în T1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței de băuturi răcoritoare, a înregistrat o scădere de peste 10% (low-double digits) a volumelor...
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Îmbuteliatorul Coca-Cola, scădere de 8% a volumelor pe piața locală în 2023
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi, a raportat pentru anul 2023 volume de 186,8 milioane de unit cases. Rezultatul...
Coca-Cola HBC încetinește ritmul de creștere pe plan local, în T3
Coca-Cola HBC încetinește ritmul de creștere pe plan local, în T3
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, și-a încetinit ritmul de creștere pe plan...
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC își menține trendul ascendent pe plan local
Coca-Cola HBC România, îmbuteliatorul Coca-Cola și liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a raportat rezultate în creștere pentru...
Volume în creștere pentru Coca-Cola HBC pe piața locală în 2021
Volume în creștere pentru Coca-Cola HBC pe piața locală în 2021
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat anul 2020 cu volume în creștere. Astfel, compania a raportat...
 Coca-Cola HBC revine pe plus pe piața locală, în S1
Coca-Cola HBC revine pe plus pe piața locală, în S1
Coca-Cola HBC România, liderul pieței locale de băuturi răcoritoare, a încheiat primul semestru al acestui an cu volume în creștere....