Veniturile Coca-Cola au crescut în ultimul trimestru
Veniturile Coca-Cola Company au fost peste așteptări în ultimul trimestru al anului, rezultat generat de cererea în creștere pentru băuturi răcoritoare carbogazoase, ceaiuri și produse din cafea în America de Nord și piețele emergente.
Compania urmează o strategie de lansare a unor produse noi, pe măsură ce clienții încep să renunțe la băuturile cu mult zahăr, scriu cei de la ESM Magazine.
În același timp, rivalii de la PepsiCo pregătesc lansarea propriei băuturi pe bază de cola și cafea, ce conține de două ori mai multă cafeină decât produsele tradiționale, notează sursa citată.
Reprezentanții Coca-Cola Company se așteaptă la o creștere cu 5% a veniturilor în 2020, în ușoară scădere față de plusul de 6% înregistrat în 2019. Veniturile nete au crescut în ultima parte a anului cu 16%, până la 9,07 mld. dolari, depășind estimările de 8,89 mld. dolari. Prin urmare, veniturile distribuite acționarilor au atins valoarea de 2,04 mld. dolari în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2019, un avans substanțial față de valoarea din trimestrul IV al anului 2018 (870 mil. dolari).