Vânzările URBB pe segmentele premium și superpremium, +15%
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai importanți jucători din piața berii, a înregistrat o rată de creștere în volum de 15% la nivelul întregului portofoliu de beri premium și superpremium, în perioada ianuarie – iunie 2019 comparativ cu aceeași perioadă din anul anterior.
Cele mai mari creșteri în volum au fost înregistrate de brandurile din gama de specialități a URBB - Timeless Collection.
În 2019, URBB și-a extins portofoliul de bere prin lansarea a trei sortimente noi de bere, care vin ca răspuns la tendința de premiumizare observată în rândul consumatorilor: Weihenstephaner Vitus, Bucur – bere de bulevard, prima bere românească care completează portofoliul URBB de mărci de bere premium, și Carlsberg 0,0%, noua bere superpremium fără alcool din portofoliul URBB.
Grupul Carlsberg a înregistrat o creștere a volumelor de bere la nivel mondial de 1,4% în primul semestru al acestui an, față de aceeași perioadă din anul anterior.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală și are în portofoliu branduri precum Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, cidrul Somersby și sucul Granini. Potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor, URBB a raport în 2018 un profit net de peste 20 de milioane de lei după ce 2017 a fost încheiat cu o pierdere netă de 2,79 milioane lei.





