Vânzările Cosmetic Plant, +20% în primele nouă luni
Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, a raportat, în primele nouă luni din acest an, o creștere a afacerilor cu 20% comparativ cu aceeași perioadă din 2015, ajungând la un business de cca. 8,5 milioane de lei (1,88 milioane de euro). Totodată, volumele de produse livrate în această perioadă au înregistrat un avans de 14%, comparativ cu același interval din anul anterior, la cca. 960.000 de bucăți.
“Aceste majorări semnificative au avut la bază mai mulți factori. Astfel, lărgirea rețelei de distribuție și lansarea livrărilor către hypermarketurile Carrefour, extinderea sortimentației de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenți, dar și lansarea gamelor de produse Lift UP și Miere & Lăptișor de matcă la finalul anului 2015 au avut un impact pozitiv asupra rezultatelor obținute, ca și lansarea gamei de plajă Cocos în această vară”, a declarat Susana Laszlo, Director General Cosmetic Plant (foto).
Raportat la cele mai semnificative creșteri în vânzări, pe primul loc se află gama Bioliv, acest lucru fiind determinat de notorietatea produselor și de premiile obținute de Crema antirid de zi Bioliv în ultimii ani, la competiții internaționale. Gama anticelulită a fost, de asemenea, preferată de către clienți, ca urmare a extinderii sale în vara anului 2015.
“Produsele pentru protecție solară au raportat, vânzări mai mari cu cca. 25% față de 2015, acest lucru fiind determinat de extinderea gamei cu patru noi produse ce au la bază ulei de cocos Bio şi de condiţiile meteorologice favorabile”, a mai adăugat Susana Laszlo.
În ceea ce privește planurile de viitor ale companiei, reprezentanta companiei a subliniat că, pentru întregul an, estimează afaceri în creștere cu cca. 20 procente comparativ cu 2015, la cca. 11 milioane de lei (cca. 2,4 miloane de euro). De asemenea, pentru anul 2017 compania deja lucrează la lansarea a două noi game, cât și la faceliftul uneia dintre cele existente.
Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România, businessul fiind înființat în 1991 la Cluj-Napoca de farmacista Ileana Meșter. În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).





