Vânzările Coca-Cola HBC au crescut în volum cu până în 10%, în T1
Coca-Cola HBC România, cel mai important îmbuteliator de băuturi răcoritoare pe plan local, și-a majorat vânzările în volum pentru primul trimestru al acestui an cu un procent de până în 10% (high single digits – 8-9% n.red.), arată raportul financiar al companiei.
Toate brandurile din portofoliu, printre care se numără Coca-Cola, Fanta, Dorna sau Cappy Pulpy, au înregistrat o evoluție pozitivă. Creșterea de două cifre (peste 10%) din lunile ianuarie și februarie a fost urmată de un rezultat mai slab, însă în continuare pozitiv, pentru luna martie. Motivul invocat au fost condițiile meteo nefavorabile din acea lună.
Motorul creșterii businessului în intervalul menționat a fost reprezentat de suma activităților promoționale, lansări de produse noi și activități de marketing.
La nivelul piețelor emergente, zonă din care face parte și România, vânzările în volum au scăzut cu 0,1% în primele trei luni ale anului, pe fondul evoluției negative din țări precum Rusia și Nigeria. În schimb, rezultatele din Romania, Serbia și Ucraina au redus procentul de scădere, principalele categorii care au bifat un avans considerabil fiind băuturile răcoritoare carbogazoase și energizantele. La polul opus s-au aflat apele, sucurile neacidulate și ice-tea.
Coca-Cola HBC România a raportat anul trecut o creștere a volumului vânzărilor cu 6%, la 177 de milioane de navete (peste un miliard de litri), comparativ cu 2016. Compania deține pe plan local trei fabrici, la Timișoara, Vatra Dornei și Ploiești.