Vânzări în creștere pentru Farmec în prima jumătate a lui 2015
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat prima jumătate a anului cu o cifră de afaceri de 82,65 milioane de lei, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă a anului 2014. Pentru a doua parte a anului, compania și-a propus să mențină ritmul de creștere.
”Extinderea portofoliului de produse, creşterea vînzărilor on-line, precum și modul în care am răspuns unor noi oportunități de business, ne-au ajutat să ne reconfirmăm poziția de lider pe unele segmente din piața românească de cosmetice”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Rezultatul se datorează extinderii gamelor de produse Gerovital H3 Evolution și Gerovital H3 Men, dar și lansării unor game noi: Gerovital Happiness și gama de produse dermatocosmetice cu protecție solară Gerovital H3 Derma+ Sun.
De asemenea, în primele şase luni ale acestui an Farmec a deschis în parteneriat cu companii locale două magazine de brand, unu în Grecia - în oraşul Alexandroupoli – şi unu în Franţa – la Menton. Amândouă sunt oraşe turistice. În prezent producătorul de cosmetice deține 12 magazine monobrand, dintre care jumătate pe piața locală și jumătate pe piețele externe: Grecia, Ungaria, Franța și Emiratele Arabe Unite.
Farmec Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de produse cosmetice, însă deține în portofoliu și brandurile Nufăr și Triumf cu care activează pe piața produselor de curățenie a locuinței. Potrivit datelor Nielsen, citate de companie, Farmec are o cotă de piață de 27% atât în volum, cât și în valoare pe segmentul produselor pentru îngrijirea feței. Pe segmentele detartrnți și produse de îngrijire a bucătăriei, Farmec are o cotă de piață de 41%, respectiv 49,7%.





