URBB a investit 2 mil. euro în modernizarea liniei de producție

United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea și modernizarea liniei de producție din fabrica din orașul Pantelimon, județul Ilfov, pentru aplicarea unei folii de aluminiu pe dozele de bere produse sub brandul Tuborg, Skol, Skol Nepasteurizat, Holsten și Carlsberg. Investiția producătorului vine la mai puțin de o lună de la lansarea Skol Nepasteurizat, proiect pentru care au fost alocați 1,2 milioane de euro. De altfel, pentru anul acesta URBB a anunțat că și-a bugetat investiții de 10 milioane de euro, atât în dezvoltarea și modernizarea capacității de producție, cât și în lansarea de noi produse și campanii de marketing.  URBB a investit 2 mil. euro în modernizarea liniei de producție

“Toate inițiativele Tuborg România au la bază preocuparea noastră pentru calitate totală. Vrem să îi oferim consumatorului român cele mai bune produse și cea mai bună experiență de consum. Pe parcursul traseului de la linia de îmbuteliere până la consumator, folia de protecție din aluminiu protejează complet dozele de factorii externi. Am investit o pondere importantă din bugetul nostru de investiții pentru 2017 în Alu-Foil pentru acest scop și nu am dorit să facem niciun compromis” a declarat Shachar Shaine, președinte United Romanian Breweries Bereprod (foto).

Soluția are la bază un studiu demarat de URBB împreună cu un laborator de analiză acreditat din România -  ICA Research and Development - la începutul anului 2016, derulat la nivelul mai multor branduri de bere prezente pe piața locală. În urma studiului a rezultat că peste 11% din dozele aflate pe piață sunt neigienice. Pentru eliminarea acestui risc, URBB a instalat în fabrica Tuborg din Pantelimon, județul Ilfov, un echipament de ultimă generație pentru aplicarea foliei de protecție Alu-Foil, în premieră pentru piața de bere din România.

URBB deține în portofoliu branduri precum Tuborg, Skol, Carlsberg sau Guinness. Anul trecut compania a raportat o cifră de afaceri de 373 de milioane de lei, în creștere cu 11% față de anul precedent. Profitul însă a înregistrat un declin de 13%, ajungând de la 10,21 milioane de lei în 2015 la 8,89 milioane de lei anul trecut.

britvic
Carlsberg achiziționează producătorul de băuturi răcoritoare Britvic
Carlsberg a achiziționat producătorul britanic de băuturi răcoritoare Britvic pentru 3,9 miliarde de euro intenționând să construiască în...
Carlsberg investește 40 milioane euro în businessul din Ucraina
Carlsberg investește 40 milioane euro în businessul din Ucraina
Grupul danez Carlsberg a anunțat că va investi în businessul din Ucraina 40 de milioane de euro pe parcursul acestui an, scrie...
Tuborg România lansează brandul Carlsberg Luma
Tuborg România lansează brandul Carlsberg Luma
Tuborg România, unul dintre cei mai mari producători de bere de pe piața locală, a lansat brandul Carlsberg Luma, o extensie a brandului...
Berea Bucur, peste un milion de litri vânduți în primul an
Berea Bucur, peste un milion de litri vânduți în primul an
Berea românească Bucur, lansată în vara anului 2019 de United Romanian Breweries Bereprod (URBB), etalon al segmentului super premium, a...
Vânzările URBB pe segmentele premium și superpremium, +15%
Vânzările URBB pe segmentele premium și superpremium, +15%
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai importanți jucători din piața berii, a înregistrat o rată de creștere în volum...
URBB a investit 2 mil. euro în modernizarea liniei de producție
URBB a investit 2 mil. euro în modernizarea liniei de producție
United Romanian Breweries Bereprod (URBB) a investit 2 milioane de euro în dezvoltarea și modernizarea liniei de producție din fabrica din...