URBB intră în concurență cu Heineken pe piața cidrului
Producătorul de bere URBB a lansat, anul acesta, pe piața românească, cidrul Somersby aflat în portofoliul de branduri al grupului danez Carlsberg, a anunțat compania.
Mutarea celor de la URBB vine după ce producătorul de bere Heineken a deschis această categorie pe piața românească prin lansarea cidrului Strongbow și a brandului premium Old Mout Cider.
Cidrul Somersby, prezent deja în peste 40 de țări din lume, are o concentrație de 4,5%. “Gama de cidru pe care am adus-o în România include atât sortimentul de mere pentru că acesta reprezintă esența categoriei, cât și două arome unice: pere și mure, care nu se regăseau pe piața românească.”, a declarat Paul Markovits, Vicepreședinte Marketing al URBB
În România, cidrul Somersby este disponibil din această toamnă în canalele naționale de retail și HoReCa, la sticlă de 0,33litri, în trei sortimente: Apple Cider, Pear Cider și Blackberry.
URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piaţa locală, fiind prezent pe piaţa berii, a băuturilor răcoritoare și pe cea a cidrului. Portofoliul companiei cuprinde mărcile de bere Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, brandul de băuturi răcoritoare Granini și cel de cidru Somersby.





