Unilever va revizui strategia diviziei de ceaiuri

Producătorul Unilever a anunțat demararea unei analize strategice a segmentului de ceaiuri, prin care deține branduri precum Lipton, Brooke Bond și PG Tips. Decizia vine în contextul în care ritmul vânzărilor a încetinit în ultimul trimestru al anului trecut, scriu cei de la Kamcity.com. Unilever va revizui strategia diviziei de ceaiuri

De-a lungul anului 2019, vânzările Unilever au crescut cu 2,9%, cu performanțe superioare în piețele emergente. Pe de altă parte, piețele dezvoltate au înregistrat o scădere de 0,5%.

Reprezentanții companiei anunțaseră în decembrie că ținta de creștere de 3-5% va fi ratată, fapt confirmat de rezultatele trimestrului IV, care a avut cea mai mică rată de creștere din ultimii zece ani.

Veniturile anuale au crescut ușor, până la 52 mld. euro, în vreme ce profitul a înregistrat un minus de 38,4%, până la 6 mld. euro, potrivit sursei citate.

Decizia de revizuire a businessului cu ceaiuri a fost declanșată de vânzările tot mai mici a ceaiului tradițional în piețele mature, acolo unde consumatorii se reorientează către alternative bazate pe ierburi și fruncte. Unilever comercializează ceai negru în 60 de țări, generând vânzări anuale de 3 mld. euro.

Unilever achiziționează brandul britanic Wild. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever achiziționează brandul britanic Wild
Reconfigurarea portofoliului Unilever a lăsat loc pentru noi achiziții, gigantul anglo-olandez adăugând sub umbrela sa brandul de îngrijire...
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever caută cumpărător pentru branduri cu vânzări de un miliard de euro
Unilever intenționează să vândă o serie de branduri alimentare care înregistrează vânzări cumulate de aproximativ un miliard de euro, a...
unilever_16
Unilever reușește să iasă de pe piața din Rusia după vânzarea operațiunilor
Gigantul britanic Unilever a anunțat finalizarea vânzării operațiunilor din Rusia către Arnest Group, un producător local de parfumuri,...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever renunță la unul din trei posturi din birourile sale din Europa
Unilever intenționează să reducă unul din trei locuri de muncă din birourile sale europene, potrivit unui mesaj publicat de Financial Times....
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...