Unilever va revizui strategia diviziei de ceaiuri

Producătorul Unilever a anunțat demararea unei analize strategice a segmentului de ceaiuri, prin care deține branduri precum Lipton, Brooke Bond și PG Tips. Decizia vine în contextul în care ritmul vânzărilor a încetinit în ultimul trimestru al anului trecut, scriu cei de la Kamcity.com. Unilever va revizui strategia diviziei de ceaiuri

De-a lungul anului 2019, vânzările Unilever au crescut cu 2,9%, cu performanțe superioare în piețele emergente. Pe de altă parte, piețele dezvoltate au înregistrat o scădere de 0,5%.

Reprezentanții companiei anunțaseră în decembrie că ținta de creștere de 3-5% va fi ratată, fapt confirmat de rezultatele trimestrului IV, care a avut cea mai mică rată de creștere din ultimii zece ani.

Veniturile anuale au crescut ușor, până la 52 mld. euro, în vreme ce profitul a înregistrat un minus de 38,4%, până la 6 mld. euro, potrivit sursei citate.

Decizia de revizuire a businessului cu ceaiuri a fost declanșată de vânzările tot mai mici a ceaiului tradițional în piețele mature, acolo unde consumatorii se reorientează către alternative bazate pe ierburi și fruncte. Unilever comercializează ceai negru în 60 de țări, generând vânzări anuale de 3 mld. euro.

Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Unilever concediază 7.500 de angajați, iar divizia de înghețată devine business independent
Divizia de înghețată a Unilever urmează să se desprindă de compania-mamă devenind un business de sine stătător, în condițiile în care...
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever, investiții de 48 mil. euro în fabrica din Ploiești în ultimii 3 ani
Unilever a investit 48 de milioane de euro în ultimii trei ani în fabrica din Ploiești. Compania a extins fabrica de produse alimentare de la...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever a depășit estimările de creștere privind vânzările înregistrate în prima jumătate a acestui an, după ce a majorat din nou...
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Unilever anunță schimbări în strategia organizațională prin numirea Ramonei Pârvescu ca Head of Unilever România începând cu luna octombrie...
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Unilever raportează vânzări pe plus în T3
Unilever raportează vânzări pe plus în T3
Gigantul anglo-olandez a raportat în trimestrul al treilea din acest an o cifră de afaceri de 13,5 miliarde de euro, în creștere cu 4% față...