Unilever testează săptămâna de lucru de patru zile
Unilever se adaugă pe lista companiilor dispuse să testeze săptămâna de lucru de patru zile, listă pe care există și alte nume mari cum este Microsoft.
Potrivit CNN, producătorul de bunuri de larg consum începe acest test în Noua Zeelandă, țară în care are 81 de angajați. Potrivit companiei, salariații pot alege zilele în care vor să lucreze, punctând astfel faptul că Unilever va susține pe termen lung un program de lucru flexibil.
Mai mult, efectele acestui test, care începe în această lună și va dura un an, vor fi analizate de specialiștii Universității de Tehnologie din Sydney.
„Sperăm că acest test va face din Unilever prima companie la nivel global care oferă astfel de beneficii «tangibile» atât personalului, cât și businessului. Este un moment important pentru echipa noastră și o validare a faptului că pandemia de COVID-19 a jucat un rol major în transformarea standardelor de muncă”, susține Nick Bangs, Managing Director Unilever Noua Zeelandă într-o declarație citată de CNN.
Dacă experimentul Unilever din Noua Zeelandă va avea efecte benefice, producătorul susține că va extinde acest mod de lucru la scară largă.
Unilever este unul dintre liderii globali pe piața bunurilor de larg consum, cu operațiuni puternice în peste 100 de țări și vânzări în peste 180 de țări. În sudul și centrul Europei, grupul Unilever desfășoară operațiuni pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală și de curățenie, prin Unilever South Central Europe și Unilever România.