Unilever, rezultate stabile la nivel global în 2020

Deși la prima vedere pandemia a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor produselor din portofoliul Unilever, per ansamblu compania a raportat rezultate stabile pentru 2020. Unilever, rezultate stabile la nivel global în 2020

Mai exact, Unilever și-a majorat vânzările pe segmentul de produse de igienă și curățenie, însă această creștere a fost contrabalansată de scăderea vânzărilor pe segmentele de beauty și make-up, pe fondul restricțiilor sociale.

Criza sanitară a influențat și celelalte categorii de produse din portofoliul companiei. Brandul de înghețată Ben&Jerry’s a obținut performanțe foarte bune în retail, în timp ce livrările către industria de catering s-au redus drastic. În schimb, produsele The Vegetarian Butcher au înregistrat un avans de 70% în trimestrul patru din anul trecut.

Unilever a încheiat anul trecut cu vânzări totale de 50,7 miliarde de euro, cu 2,4% mai puțin față de anul precedent. Profitul net s-a redus nesemnificativ, cu 0,8%, până la 6,1 miliarde de euro. Pe fondul creșterii costurilor, profitul operațional s-a redus cu 4,6% față de 2019.

Compania estimează pentru următoarea perioadă o creștere puternică a cererii pentru produse vegetariene, deci se va concentra pe dezvoltarea acestei categorii. În plus, CEO-ul Alan Jope intenționează să dezvolte canalul de ecommerce, dat fiind că vânzările online au atins 9% din cifra de afaceri.

 

 

Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever a depășit estimările de creștere privind vânzările înregistrate în prima jumătate a acestui an, după ce a majorat din nou...
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
CEO-ul Unilever se va retrage de la conducerea companiei anul viitor
Alan Jope, executivul care a condus operațiunile Unilever începând cu 2019, se va pensiona anul viitor, pe fondul unei achiziții care nu a fost...
Unilever raportează vânzări pe plus în T3
Unilever raportează vânzări pe plus în T3
Gigantul anglo-olandez a raportat în trimestrul al treilea din acest an o cifră de afaceri de 13,5 miliarde de euro, în creștere cu 4% față...
Vânzări mai mici cu 0,3% pentru Unilever în Q2
Vânzări mai mici cu 0,3% pentru Unilever în Q2
Datele financiare raportate de Unilever la finalul trimestrului doi al acestui an arată că vânzările au scăzut cu 0,3%, în contextul pandemiei...