Unilever lansează în premieră un detergent uscat sub formă de spray
Presa din Marea Britanie a dezvăluit recent cea mai nouă inovație a producătorului Unilever în materie de spălat rufe: un spray care funcționează ca un detergent uscat pentru haine. Produsul se numește „Day 2” și este comercializat momentan în online, pe site-ul dedicat www.day2.com. Acesta poate fi aplicat pe hainele purtate care nu sunt încă murdare, ci doar au nevoie de un “refresh”. Astfel, produsul permite economisirea apei, un spray “Day 2” de 200 de ml înlocuind o încărcare totală a mașinii de spălat rufe care consumă, de regulă, circa 60 de litri de apă per ciclu de spălare – potrivit estimărilor companiei.
Dezvoltarea acestui produs a plecat de la insighturile de consumator deținute de Unilever care arată că, în 4 din 10 cazuri, hainele pe care le introducem în mașina de spălat nu sunt murdare efectiv, ci doar au nevoie de o reîmprospătare. După 15 minute de la aplicarea detergentului uscat, hainele capătă mirosul și textura specifice rufelor tocmai scoase din mașina de spălat. Putem face analogie cu șamponul uscat pentru păr, un produs tot sub formă de spray care a prins bine la consumatori, impunându-se ca o inovație în categoria sa.
Oficialii Unilever Marea Britanie susțin că lansarea “Day 2” își propune să revoluționeze categoria detergenților de rufe cu un concept nou de produs foarte ușor de folosit de către consumatori, care se adresează în principal persoanelor sportive, celor care călătoresc mult și celor care dețin în garderobă haine fabricate din materiale fine care au nevoie de curățare specială, precum cașmirul.





