Unilever contribuie cu 320.000 euro la campania inițiată de Ștefan Mandachi

Unilever a decis să își unească forțele prin Crucea Roșie Suceava cu campania „1 centimetru de fapte – cu toții în linia întâi”, inițiată de Ștefan Mandachi, pentru a lupta împotriva COVID-19, ajutând locuitorii din Suceava, regiunea cea mai afectată de pandemie din România. Unilever contribuie cu 320.000 euro la campania inițiată de Ștefan Mandachi

Suma donată de Unilever South Central Europe către Crucea Roșie Suceava va contribui la achiziționarea unei unități mobile de terapie intensivă dotată cu 12 paturi, iar împreună cu partenerii săi, la utilarea acestei unități cu tot ce este necesar pentru a o face funcțională. Pentru achiziția acestei unități mobile de terapie intensivă, Unilever South Central Europe alături de divizia de înghețată din Suceava, reprezentată de brandul Betty Ice, contribuie cu 320.000 de euro.

”Suntem în strânsă legătură cu autoritățile și societatea civilă în lupta împotriva acestei pandemii și căutăm soluții să sprijinim nevoile oamenilor. Unilever crede în solidaritate și responsabilitate socială și de aceea contribuim cu toate forțele și resursele necesare pentru a minimiza impactul acestei pandemii în România. Dincolo de solidaritate și responsabilitate mai credem foarte tare în colaborare ca și instrument de amplificare a unei acțiuni și de aceea suntem hotărâți să ne unim forțele, în solidaritate cu partenerii noștri, pentru a răspunde la această pandemie ca o echipă, contribuind fiecare cu timp, abilități și bani,” declară Ionuţ Ilie, General Manager al diviziei de Înghețată din cadrul Unilever South Central Europe.

Această unitate mobilă dotată cu 12 paturi de terapie intensivă poate fi folosită și mutată rapid oriunde este nevoie pe durata pandemiei, dar și ulterior în situații de calamități sau dezastre, și are ca scop creșterea capacității spitalelor și a sistemului medical în general, de îngrijire a pacienților la standarde înalte.

„Apreciem sprijinul Unilever și al celorlalți donatori în lupta împotriva acestei pandemii. Unitatea mobilă de terapie intensivă achiziționată cu ajutorul Unilever crește semnificativ capacitatea de tratare a persoanelor afectate și aduce speranță oamenilor din regiune” a precizat Corneliu Dediu, Director Crucea Roșie Suceava.

„Le sunt recunoscător partenerilor noștri de la Unilever și diviziei de înghețată din Suceava pentru contribuția colosală adusă campaniei noastre, ajutând astfel Bucovina să treacă peste această grea încercare. Am reușit să acumulăm probabil cea mai mare sumă din strângerile de fonduri din România și nu intenționăm să ne oprim aici. Vreau să mulțumesc tuturor voluntarilor și donatorilor care au susținut campania noastră”, a declarat Ștefan Mandachi, inițiatorul campaniei „Cu Toții În Linia Întâi” lansată în colaborare cu Crucea Roșie Suceava.

Campania de strângere de fonduri „Cu Toții În Linia Întâi” inițiată de antreprenorul Ștefan Mandachi și filiala Crucea Roșie Suceava vinde simbolic prin intermediul platformei www.1cm.ro fiecare centimetru din metrul de autostradă construit în Suceava. Banii obținuți din donații sunt folosiți pentru achiziția de ventilatoare și de echipamente medicale necesare spitalului din municipiul Suceava sau altor spitale din județul Suceava, fiind regiunea cu cel mai mare număr de victime COVID-19.

Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Ramona Pârvescu, noul Head of Unilever România începând cu luna octombrie
Unilever anunță schimbări în strategia organizațională prin numirea Ramonei Pârvescu ca Head of Unilever România începând cu luna octombrie...
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Ana-Maria Pâslaru predă ștafeta la conducerea Unilever SCE
Andrew Kennedy, în prezent General Manager al businessului Unilever din Europa de Sud-Est, va coordona, începând cu 1 iulie 2022, și businessul...
Sprijin pentru Ucraina: cum se implică companiile din retail & FMCG
Sprijin pentru Ucraina: cum se implică companiile din retail & FMCG
Invazia Rusiei în Ucraina nu a rămas fără ecou pe plan local, tot mai multe companii alegând să vină în sprijinul persoanelor care fug din...
Unilever a donat 3 mil. lei pentru sprijinirea comunităților din România
Unilever a donat 3 mil. lei pentru sprijinirea comunităților din România
Unilever South Central Europe, prezent în România prin 3 fabrici și un sediu central în București, a contribuit cu donații de 3 milioane de lei...