Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei

Producătorul de panificație Boromir Prod a obținut, în primul semestru al acestui an, un profit net aproape dublu față de aceeași perioadă a anului trecut. Astfel, rezultatul raportat pentru primele șase luni ale lui 2017 este de 3,85 milioane de lei, comparativ cu 1,96 milioane de lei, în S1 2016. Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei

În ceea ce privește veniturile din primele șase luni ale acestui an, acestea au înregistrat un declin de circa 7% raportat la aceeași perioadă a anului precedent, de la 41,20 de milioane de lei anul trecut, la 38,25 milioane de lei în S1 al anului curent.

„Semestrul 1 al anului 2017 a fost marcat de o creștere în lanț a costurilor cu materii prime, materiale și combustibili, utilități, cu un impact asupra costurilor directe ale producției de morărit și panificație”, se arată în raportul financiar publicat recent de Boromir.

De asemenea, capitalurile proprii au înregistrat o creștere la data de 30.06.2017 cu 3,75 milioane lei față de datele înregistrate la 30.06.2016, ajungând la 93,89 milioane de lei.

Boromir Prod Buzău face parte din grupul Boromir, alături de companiile Moara Cibin SA, Boromir Ind și Amylon SA. Boromir deține și o reţea de magazine specializate "Boromir Pan Café" (magazine cu suprafeţe cuprinse între 50 şi 150 mp), proiect lansat în urmă cu nouă ani. Potrivit informațiilor publicate de companie, din totalul afacerilor grupului Boromir, divizia de morărit are o pondere de 55%, urmată de cea de dulciuri şi prăjituri care deţine 20%, apoi de divizia de panificație cu o pondere de 15%, restul activităţilor fiind reprezentate de magazine, distribuţie şi benzinării care acoperă 10% din afaceri.

Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Topul marilor rețele de retail: 2023, un an cu rezultate afectate de inflație
Cu un plus de peste 12 miliarde de lei în cont la finalul lui 2023, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o...
Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Producătorul Lăptăria cu caimac și-a adâncit pierderile în 2023, până la 2,3 mil. lei
Agroserv Măriuţa, producătorul brandului Lăptăria cu caimac, a raportat anul trecut o cifră de afaceri de aproape 80 de milioane de lei, în...
Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Producătorul Lăptăria cu caimac își reduce pierderile cu 70% în primul semestru
Agroserv Măriuța, producătorul brandului Lăptăria cu Caimac, a încheiat primele șase luni ale acestui an cu vânzări de 36,3 milioane de...
O piață în creștere accelerată
O piață în creștere accelerată
Piaţa locală de distribuţie FMCG se află, în mod cert, pe o traiectorie ascendentă, având în federe faptul că avansul mediu al cifrei de...
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
Topul marilor rețele de retail: 2022, un an considerabil mai bun și mai profitabil
Cu un plus de 14 miliarde de lei în cont la finalul lui 2022, marile lanțuri de retail active pe piața locală au reușit să bifeze o creștere...
Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei
Un profit „bine copt” în S1 pentru Boromir Prod, de 3,85 mil. lei
Producătorul de panificație Boromir Prod a obținut, în primul semestru al acestui an, un profit net aproape dublu față de aceeași perioadă a...