TOPGEL, producător de înghețată, cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro în 2019

Compania TOPGEL, producător român de înghețată și sortimente de patiserie cu sediul lângă Craiova, a înregistrat o cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro în 2019. TOPGEL, producător de înghețată, cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro în 2019

Cu o capacitate de producție de 100 de tone de înghețată pe zi, TOPGEL este cel mai mare producător român de înghețată și una dintre cele mai importante companii din județul Dolj. De asemenea, TOPGEL se situează în top 3 jucători pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punctul de vedere al volumului, conform datelor Eurostat, rezultate dintr-o analiză Frames.

Compania are în portofoliu peste 50 de sortimente de înghețată și o gamă de napolitane, categorie dezvoltată în ultimii ani ca o completare necesară pentru sezonul rece. Acestea sunt realizate la fabrica TOPGEL din comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, unitate care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.

“TOPGEL a început în 1994 ca o mică afacere de familie, cu ambiții și vise mari. Iată-ne astăzi, după 25 de ani, celebrând un business românesc de succes, care a trecut testul timpului. Suntem unul dintre puținii jucători români rămași pe piața de înghețată autohtonă și am ales să rămânem astfel, deși am primit oferte de cumpărare. Am dovedit că o companie locală poate concura cu marile branduri internaționale și poate crește sănătos, etic și sustenabil”, declară Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL.

În 2019, compania a înregistrat un profit de 3,4 milioane de euro și a contribuit la economia românească cu o sumă de aproximativ 2 milioane de euro, sub formă de taxe și impozite. De asemenea, a realizat investiții de 1,3 milioane de euro în tehnologie și echipamente pentru modernizarea depozitelor frigorifice centrale și a stației de epurare și pentru achiziționarea unui robot de ambalare a înghețatei și lăzi frigorifice noi.

”În plus, în acest an continuăm investițiile. În ianuarie am achiziționat o nouă linie de producție de napolitane, în valoare de peste un milion de euro, care ne dublează capacitatea de producție. De asemenea, ne propunem ca în viitorul apropiat să accesăm comerțul modern, respectiv lanțurile de retail, cu un sortiment de înghețată TOPGEL dedicat”, completează Bianca Popa.

 

Brandul și prețul, importanță secundară în alegerea înghețatei
Brandul și prețul, importanță secundară în alegerea înghețatei
Cu o incidență ridicată vara, înghețata pare să recruteze tot mai mulți consumatori și în extrasezon, aproximativ opt din zece români...
Înghețata, o piață ale cărei vânzări nu au „înghețat” deloc în pandemie
Înghețata, o piață ale cărei vânzări nu au „înghețat” deloc în pandemie
Deși o categorie mai degrabă de impuls, destinată ocaziilor de consum externe, înghețata nu a bifat scăderile majore estimate odată cu...
 TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție
TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, anunță achiziția în proporție de 100% a Secret Prod SRL din Brăila. Tranzacția...
TopGel, investiție de 1,5 milioane euro în extinderea producției de napolitane
TopGel, investiție de 1,5 milioane euro în extinderea producției de napolitane
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, continuă să investească în dezvoltarea businessului și alocă 1,5 milioane de euro în...