TopGel, investiție de 1,5 milioane euro în extinderea producției de napolitane

TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, continuă să investească în dezvoltarea businessului și alocă 1,5 milioane de euro în extinderea producției de napolitane. TopGel, investiție de 1,5 milioane euro în extinderea producției de napolitane

Intrarea pe piața produselor de patiserie a avut loc cu ani în urmă, însă creșterea exponențială le-a dovedit antreprenorilor din spatele TopGel că există potențial în categoria de patiserie, vânzările de napolitane TopWafers fiind pe trend ascendent.

Drept urmare, anul acesta compania a decis să își îndrepte atenția într-o măsură mai mare către sectorul patiserie, iar investiția de 1,5 milioane de euro a vizat un spațiu nou de producție, o linie de producție napolitane și un utilaj de ambalare individuală cu ajutorul căruia pot oferi mai multe variante de gramaj.

Napolitanele TopWafers sunt replica fidelă a înghețatei TopGel din perspectiva ingredientelor naturale folosite, aromelor variate disponibile și a rețetelor. Gama TopWafers cuprinde napolitane la 50gr și napolitane Bucket, vrac la 1 kg și 2 kg.

„Suntem extrem de încântați că oamenii și iubitorii TopGel au primit cu brațele deschise de la bun început napolitanele TopWafers, iar acest lucru ne arată că suntem constant conectați la nevoile și preferințele clienților noștri”', a declarat Bianca Popa, Co-Administrator & Marketing Director TopGel.

Cu o istorie de 25 de ani, TopGel este unul dintre cei mai mari producători români de înghețată și se află în top 3 jucători de pe piața de înghețată din România, cu o cotă de piață de 15% din punctul de vedere al volumului. Compania deține o unitate de producție în comuna Cârcea, în apropierea orașului Craiova, care include 9 linii de producție de înghețată și 6 linii dedicate produselor de patiserie.

TopGel are în portofoliu peste 50 de sortimente și arome de înghețată și o gamă de napolitane, produse care ajung la aproximativ 20.000 de clienți în întreaga țară.

Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....
Înghețata, o piață ale cărei vânzări nu au „înghețat” deloc în pandemie
Înghețata, o piață ale cărei vânzări nu au „înghețat” deloc în pandemie
Deși o categorie mai degrabă de impuls, destinată ocaziilor de consum externe, înghețata nu a bifat scăderile majore estimate odată cu...
 TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție
TopGel își consolidează poziția pe piața de înghețată printr-o achiziție
TopGel, cel mai mare producător român de înghețată, anunță achiziția în proporție de 100% a Secret Prod SRL din Brăila. Tranzacția...
TOPGEL, producător de înghețată, cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro în 2019
TOPGEL, producător de înghețată, cifră de afaceri de 15,7 milioane de euro în 2019
Compania TOPGEL, producător român de înghețată și sortimente de patiserie cu sediul lângă Craiova, a înregistrat o cifră de afaceri de...