Tiplog are în plan pentru acest an dezvoltarea diviziei de ambalaje alimentare
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, fondată în 2012, anunță dezvoltarea diviziei de ambalaje food și lansarea de produse și servicii inovatoare în acest an.
“Pentru dezvoltare diviziei de ambalaje alimentare am început deja să creștem rețeaua de distribuție și asta ne ajută în privința frecvenței de livrări în centrele comerciale, unde sunt active multe companii din domeniul alimentar. Spre exemplu, dacă acum ajungem într-un anumit mall o dată pe săptămână, ne dorim să dezvoltăm rețeaua ca să ajungem de cel puțin trei ori pe săptămână în acel centru comercial. Asta înseamnă optimizare în soluții către clienții cu care lucrăm. Timp și costuri optimizate”, a declarat Călin Pascu, CEO Tiplog.
În ceea ce privește al doilea punct strategic al companiei TIPLOG, compania se concentrează în 2025 pe dezvoltarea de produse tip advent, nu doar de Crăciun, ci cu efecte și în alte perioade importante pentru consumatorii din retail: Ziua Îndrăgostiților, luna Martie, Ziua Copilului.
Sustenabilitatea, printr-un focus pe gestionare pădurilor, transformarea fabricilor de hârtie în fabrici de ambalaje și prețurile de dumping sunt cele mai mari provocări la nivel mondial în domeniile de tipar, logistică și ambalaje în anul 2025, potrivit Tiplog.
Cele mai mari domenii din care au provenit clienții TIPLOG în 2024, ca pondere în cifra de afaceri, sunt cele de retail, Horeca, bricolaj, lanţuri de retail specializate (pet-shops), producători FMCG și producători de textile și echipamente sportive.
Creșterea cererii pentru soluțiile integrate de tipar cu logistica, utilizarea print-ului pentru a potența canalul online și interesul crescut pentru lanțuri de aprovizionare sustenabile și responsabile sunt principalele trei tendințe observate de Tiplog în anul 2024.
Datorită cererii în creștere pentru soluții integrate cu logistica, Tiplog a ajuns la un portofoliu mixt de peste 100 de clienți în 12 ani, format din multinaționale (Profi, Penny, Froo Romania, KFC, Pizza Hut, Cinema City, Animax, Victoria’s Secret), companii antreprenoriale mari (Autonom, Altex, Annabella, Home Garden, Magazine Diana) și companii autohtone emergente precum Micul Fermier, Imobiliare.ro și Clinica de Bere.



