Tetra Pak lansează noi ambalaje pentru a atrage atenția cumpărătorilor
Tetra Pak lansează o gamă de noi ambalaje, sub denumirea de Tetra Pak® Artistry, pentru a ajuta producătorii din industria de FMCG să revitalizeze aspectul produselor lor, scrie fruit-processing.com.
„Într-o lume în care aproape totul trebuie să fie personalizat, dorim să oferim clienților ceva unic pentru a ajuta bandurile lor să «treacă de zgomot» și să ajungă la cumpărător. Noile ambalaje vor ajuta clienții noștri să-și îmbunătățească brandul fără a mai avea nevoie de investiții suplimentare”, a declarat Charles Brand, Executive VP, Product Management & Commercial Operations, Tetra Pak.
În oferta curentă, compania a lansat trei tipuri de ambalaje: Tetra Pak® Reflect (cu efecte holografice pe ambalaj), Tetra Pak® Metallizat (cu efecte metalice) și Tetra Pak® Craft (ambalaj cu aspect natural, cu elemente ce amintesc de lemn).
Mai multe oferte sunt în curs de desfășurare, iar întreaga gamă va fi disponibilă pentru majoritatea formatelor pachetelor Tetra Pak și va fi oferită clienților din întreaga lume.