Târg de vinuri la Auchan

În perioada 18 septembrie – 1 octombrie 2019, Auchan Retail organizează cea de-a XI-a ediție a Târgului de Vinuri în toate cele 33 de hypermarketuri din țară. Ediția din acest an aduce la raft 300 de sortimente de vinuri, dintre care 246 produse din România. Târg de vinuri la Auchan

Potrivit companiei, vinurile seci domină în preferințele de consum ale românilor, prin urmare, acest tip de vin domină oferta târgului în proporție de 60%. În ceea ce privește culoarea vinurilor prezente la Târgul de vinuri Auchan, ponderea celor roșii, albe și roze este aproximativ egală.

„România a devenit un mare producător de vinuri de calitate și suntem mândri să aducem în Târgul de Vinuri Auchan 2019 producția a 43 de crame românești, reprezentată prin peste 240 de vinuri alese, la cele mai bune prețuri. Lor li se adaugă vinurile internaționale consacrate, din țările cu tradiție, astfel încât experiența unei vizite într-un magazin Auchan sau pe auchan.ro echivalează cu o frumoasă călătorie oenologică prin România și prin lume”, spune Tiberiu Danetiu, director Marketing Auchan Retail România.

În top 10 cele mai atractive vinuri românești, cel mai mare punctaj a fost acordat unui vin din Fetească Neagră. Chardonnay este și el prezent în top cu un vin românesc, în timp ce Merlot-ul ocupă 4 poziții, fiind urmat de Cabernet Sauvignon

În selecția de vinuri se regăsesc și vinuri rare, din crame artizanale de mici dimensiuni. La Târg există și un program de degustări.

Pe lângă oferta de băuturi, cea de-a XI-a ediție a Târgului de Vinuri din Auchan oferă și o gamă largă de produse asociate consumului de vin: pahare speciale pentru fiecare tip de vin, carafe, decantoare, tirbușoane, platouri și frapiere.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hypermarketuri, 2 supermarketuri și o rețea de 24 magazine de proximitate MyAuchan. Anul trecut, compania a raportat o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de euro.

Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Programul Carrefour „Deschidem Vinul Românesc”, pentru a doua oară în Italia
Deschidem Vinul Românesc, programul Carrefour România care sprijină industria vinurilor românești încă din 2019, a susținut, la invitația...
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Crama Liliac estimează o creștere a cifrei de afaceri cu 17% față de anul trecut
Liliac, crama din Batoș, județul Mureș, a vândut până la sfârșitul lunii noiembrie a acestui an 383.000 de sticle de vin, cifră apropiată...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...