Studiu Kantar: Inovatorii își vor reveni cel mai rapid după pandemie
„Mărcile care inovează cu o agilitate și o frecvență mai mare decât altele își vor reveni cel mai rapid în urma pandemiei Covid-19 și a crizei economice”, susțin analiștii Kantar după ce au raportat perioada actuală la situația de acum un deceniu, în plină criză economică.
Cercetările panelului Kantar Europanel din perioada recesiunii din 2008-2011 au scos la iveală faptul că mărcile câștigătoare au lansat cu 60% mai multe inovații decât cele care au pierdut cota de piață „la raft” în această perioadă.
În plus, datele Kantar din BrandZ arată faptul că prețul acțiunilor celor mai inovatoare 20 de mărci a crescut de aproape două ori mai mult decât ritmul de creștere al indicelui S&P 500 după criza din 2008.
În baza acestor evoluții, reprezentații Kantar susțin că nevoia de inovație nu a fost niciodată mai relevantă având în vedere revenirea în urma pandemiei. Datele Barometrului Kantar Covid-19 indică „o evoluție în comportamentele și atitudinile consumatorilor, dictată de noul ritm de viață care transforma modul de a interacționa cu produsele și serviciile și de a le utiliza”. Mai mult, unii dintre consumatori susțin că vor păstra din obiceiurile deprinse în perioada izolării.
Potrivit Barometrului Kantar, 52% dintre persoanele chestionate spun că măsurile mai ridicate de igienă, alimentația sănătoasă, petrecerea timpului cu familia și dezvoltarea personală au cele mai mari șanse să fie păstrate. Drept urmare, inovațiile trebuie să anticipeze evoluția nevoilor și schimbările în stilul de viață al consumatorilor și să răspundă la ele.
Kantar, liderul global în oferirea de insight-uri demonstrate și servicii de consultanță de brand și comunicare, este prezent în mai mult de 90 de piețe.



