Somat Excellence 4în1, noua formulă revoluționară pentru vase curate și strălucitoare

97% din consumatori vor continua să ia masa mai mult acasă decât în oraș și în viitor, iar igiena va rămâne un factor important în continuare în orice decizie de cumpărare și consum*. În acest context, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor consumatorilor în ceea ce privește spălatul vaselor, Somat lansează o nouă generație de detergent pentru mașina de spălat vase: Somat Excellence 4în1. Somat Excellence 4în1, noua formulă revoluționară pentru vase curate și strălucitoare

Noile tablete multifuncționale Somat Excellence 4în1 conțin o combinație unică de pudră și 3 compartimente unice de gel solid, ambalate într-o folie solubilă în apă, oferind 4 beneficii: curăță în profunzime chiar și resturile de mâncare, oferă strălucire vaselor, le protejează pe cele mai delicate și, totodată, protejează mașina de spălat vase. Ușor de utilizat și cu o formulă puternică, Somat Excellence 4în1 face ca vasele să fie perfect curate și strălucitoare, fără a fi necesară lustruirea lor ulterioară.

Fără reziduuri și pete de apă: din mașina de spălat vase, direct pe masă

Pentru o lume mai curată

Capsulele Somat Excellence 4în1 sunt 100% solubile în apă și complet biodegradabile, contribuind, astfel, la un viitor mai verde pentru noi toți. Așadar, noul SOMAT EXCELLENCE 4în1 este mai performant, ușor de folosit și prietenos cu mediul.

* Stern Stewart & Co. (2020) Getting the new recipe right

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
La Fântâna lansează o nouă platformă comercială multicanal
La Fântâna lansează o nouă platformă comercială multicanal
La Fântâna a lansat noua sa platformă digitală lafantana.ro, care integrează și extinde oferta de soluții pentru apă și cafea acasă, la...
Cristina Andrei, Reckitt România: „Estimăm o atenție sporită asupra investițiilor în detrimentul cheltuielilor”
Cristina Andrei, Reckitt România: „Estimăm o atenție sporită asupra investițiilor în detrimentul cheltuielilor”
După un an în care inflația a depășit pragul de 15%, iar bugetul consumatorilor a fost puternic afectat, 2023 rămâne sub semnul incertitudinii...
Evoluție „automată” pentru categoria detergenților de vase
Evoluție „automată” pentru categoria detergenților de vase
Deși o categorie dominată de produsele pentru spălare manuală, piața detergenților de vase înregistrează dinamici pozitive mai degrabă pe...
Mariana Kordopati, Senior Marketing & Comercial Director, P&G Europa de Sud-Est: Siguranța devine un aspect esențial pentru consumatori
Mariana Kordopati, Senior Marketing & Comercial Director, P&G Europa de Sud-Est: Siguranța devine un aspect esențial pentru consumatori
Contextul pandemic a modificat obiceiuri de consum, însă există domenii care s-au bazat dintotdeauna pe siguranță, fiind vorba despre categoria...
Inovația, posibilă în timpul crizei pandemice, deține cheia redresării
Inovația, posibilă în timpul crizei pandemice, deține cheia redresării
Material de opinie semnat de Aris Chatziioannou, Sales Vice President South East Europe at Procter&Gamble. Criza pandemică a fost diferită de...