SanoVita va încheia anul acesta cu un avans de 15% al afacerilor
SanoVita, principalul producător și distribuitor de alimente de origine vegetală din România, cu o prezență de peste 25 de ani pe piață, va încheia anul acesta cu o cifră de afaceri de 85 de milioane de lei, în creștere cu 15% față de 2020, estimează Mircea Stoica, CEO-ul companiei.
“Lansările au fost pentru noi marele avantaj competitiv, mai ales că au fost în categorii unde noi suntem deja lideri de piață, cum ar fi musli și granola și rondelele de grâu și orez expandat. De asemenea, ne-am dezvoltat portofoliul de băuturi vegetale prin lansarea a două noi sortimente: ovăz și orez și alune de pădure”, spune Mircea Stoica.
SanoVita a lansat pe piață în ultimii doi ani peste 30 de produse noi, strategie care va continua și în 2022, în special în categoriile de cereale pentru micul dejun, tofu, musli, snacks și produse tartinabile.
SanoVita, un business românesc dezvoltat în zona de produse vegetariene, fondat în 1995 în judeţul Vâlcea, a fost preluat în 2020 de fondul de investiţii Highlander Partner. SanoVita angajează 247 de persoane şi este una dintre cele mai mari companii din judeţul Vâlcea. Acţionariatul companiei era împărţit, înainte de preluarea pachetului majoritar de către Highland Partner, între trei antreprenori - Cornel Soare (55 de ani), Ion Dan (62 de ani) şi Dumitru Dan (60 de ani).





