SanoVita își extinde portofoliul pentru retail cu produse și ambalaje noi
SanoVita a demarat implementarea unui proces de rebranding simultan cu lansarea a două game de granola și de müsli cu rețete noi. Cele șapte sortimente din cele două categorii sunt ambalate în pungi resigilabile, dotate cu zip, pentru a menține prospețimea produselor. Investiția în echipamentele necesare ambalării în noile formate s-a ridicat la trei milioane de lei. Produsele lansate conțin cereale integrale coapte, nu au zahăr adăugat și sunt deja disponibile în principalele rețele de retail, precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Remarkt și Selgros, dar și în comerțul tradițional.
Rebrandingul include actualizarea identității de brand, cu un logo reîmprospătat care păstrează elementele recognoscibile, un nou spectru cromatic și un layout de ambalaje modernizat – adoptat gradual, unitar, pe toată gama de produse. Totodată, a avut loc o consolidare a valorilor și misiunii brandului. Din perspectivă de business, acest proces reprezintă o valorificare a spiritului inovator care a definit evoluția SanoVita încă de la înființare, acum aproape trei decenii. Compania își propune să continue extinderea prin noi produse și rețete, derulând în același timp o reevaluare și îmbunătățire a rețetelor existente, pentru a le adapta cât mai fidel așteptărilor consumatorilor.
„Ceea ce am implementat este un soft rebranding. Nu am schimbat totul pentru a ne transforma în altceva; această decizie reflectă dorințele și feedbackul consumatorilor, care ne-au reconfirmat atașamentul lor față de esența SanoVita. Ne propunem să onorăm istoria brandului, dar și să ne adaptăm complexității omului modern. În același timp, vom continua să inovăm, să dezvoltăm produse noi și să explorăm teritorii neabordate până acum. Suntem într-un moment extrem de favorabil pentru evoluția companiei, odată cu consolidarea echipei, eficientizarea operațiunilor și integrarea noului rebranding în toate procesele noastre. Cu sprijinul activ al investitorului nostru, suntem pregătiți să aducem compania mai aproape de consumatori și să extindem prezența noastră în categorie”, a declarat Anca Pașca, CEO SanoVita.
În 2023, SanoVita a înregistrat o cifră de afaceri de 83 milioane de lei, iar pentru 2024 își propune să depășească pragul de 90 milioane de lei. Compania oferă consumatorilor preocupați de o alimentație sănătoasă și echilibrată o gamă variată de produse vegetale, inclusiv cereale pentru micul dejun, rondele expandate din grâu și orez, superalimente, tofu, paste vegetale, alimente de bază, fructe uscate și nuci. SanoVita operează două centre de producție moderne în județul Vâlcea. Compania este deținută majoritar de fondul de investiții american Highlander Partners, care a creat o bază solidă pentru accelerarea dezvoltării SanoVita, atât prin consolidarea echipei, cât și prin investiții semnificative în producție, cercetare și dezvoltare (R&D), marketing și vânzări.