România, una din cele mai performante piețe din regiune pentru Nestlé
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4%, cu 1,6% creștere internă și 0,8% creștere a prețului pentru 2017. În Europa de Est avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii.
Nestlé România continuă să dețină prima sau a doua poziție în toate categoriile în care compania este prezentă, cu 33% cafea solubilă, cafea capsule și băuturi, 61% hrană pentru copii, 40% produse culinare, 48% cereale, 18% dulciuri și 14% hrană pentru animale de companie. Cele mai mari ponderi în cifra de afaceri sunt deținute de cafea, hrană pentru copii, cereale pentru micul dejun și produse culinare.
Compania s-a concentrat în anul 2017 asupra inovării și renovării produselor și categoriilor. Astfel, categoria de cereale și-a extins gama cu produse pentru micul dejun ce oferă un gust excelent, rețete ușor de înțeles și profil nutrițional echilibrat („Ingrediente pe care le cunoști, cerealele integrale - ingredientul nostru numărul 1, fără coloranți artificiali”). Tot anul trecut a fost relansată gama Fitness (creștere de două cifre). Brandul Lion a înregistrat, de asemenea, încă un an cu o creștere de două cifre.
Totodată, pentru Nescafe Dolce Gusto anul 2017 s-a încheiat cu o creștere de două cifre.
Nestlé a intrat pe piața din România în 1995, în momentul de față având aproximativ 900 de angajați în București și în Timișoara, unde se află fabrica Nestlé. Portofoliul companiei cuprinde o gamă largă de produse din diverse categorii: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (Joe, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina). La fabrica din Timișoara sunt produse napolitane – Joe, Nesquik - și specialitățile de cafea Nescafé 3în1.
La nivel global, compania este prezentă în 191 de țări, are 328.000 de angajați și peste 2.000 de produse în portofoliu.





