România susține vânzările Purcari la 9 luni
Grupul Purcari a raportat pentru primele nouă luni ale anului venituri de 138,6 milioane lei, în creștere cu 22% față de perioada similară a lui 2018. De asemenea, profitul net a crescut cu 15%, până la valoarea de 29,4 milioane lei, potrivit raportului financiar publicat de companie. Interesant este faptul că România a contribuit cel mai mult la creștere (+25% an la an), dar s-au adăugat și performanțele bune de pe piețele din Moldova și Asia.
"Suntem satisfăcuți de rezultatele din primele 9 luni și așteptăm încrezători trimestrul 4, care este unul decisiv și cel mai important, considerând factorul sezonier. Suntem mulțumiți de recolta din acest an, un an dificil la nivel global, ceea ce ne poziționează favorabil din perspectiva cererii și a prețurilor, în timp ce ne pregătim de planurile noastre ambițioase din 2020”, completează Victor Bostan, CEO Purcari Wineries.
Compania anunță că va continua strategia de premiumizare, cu o lansare a Malbec de Purcari, dar și a lui Dominum Cervi, oferta din gama premium de la Crama Ceptura.
Purcari Wineries include brandurile Purcari, Crama Ceptura, Bostavan și Bardar și este unul dintre cele mai mari grupuri de vinuri și brandy din Europa Centrală și de Est. Grupul gestionează în jur de 1.400 de hectare de podgorii și operează patru platforme de producție în România și Moldova. Grupul este lider în segmentul de vinuri premium din România, cu o cotă de circa 25% și cel mai mare exportator de vin din Moldova, livrând în peste 30 de țări.





