Rawckers vrea dublarea businessului în 2021

Rawckers, principalul producător local de „brânză” și iaurturi vegetariene, mizează pe dublarea businessului în acest an, comparativ cu 2020, la circa 1 milion de euro, odată cu lărgirea gamei de produse, dar și cu extinderea numărului de magazine partenere. Rawckers vrea dublarea businessului în 2021

În 2020, Rawckers a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 450.000 de euro, în creștere cu 85% față de anul anterior, avans care confirmă o dată în plus cererea tot mai mare de produse vegane de calitate.

„Pentru 2021, mizăm pe o dublare a afacerii și atingerea unei cifre de aproximativ 1 milion de euro. Acest lucru se bazează pe investițiile pe care planificăm să le facem anul acesta în extinderea producției, dar și pe lansarea exporturilor și lărgirea rețelei de magazine partenere”, a declarat Marisha Zaporojan, fondatoarea Rawckers. 

Compania a investit, până în acest moment, 350.000 de euro în prima fabrică de „brânză” vegană și în prima unitate de producție de iaurturi vegetariene din România. În cadrul unității de producție a brawnzei sunt fabricate 20 de tipuri de produse din 5 categorii: brawnză maturată, creme de brawnză, unt, brawnză proaspătă (ricotta) și iaurt de caju. Aceasta are o capacitate de producție de 20.000 de bucăți lunar.

„Cererea în creștere pe segmentul produselor vegane ne-a determinat să facem un pas înainte și să extindem producția Rawckers cu o nouă fabrică destinată exclusiv iaurturilor pe bază de nuci de caju. Noua unitate de producție a fost inaugurată la finele anului”, a mai spus reprezentanta Rawckers.

În prezent, aproximativ 50% din vânzări sunt generate de magazinul online propriu – www.rawckers.ro, restul fiind realizate prin intermediul magazinelor partenere. „Coșul mediu în shopul nostru online este de cca. 160 de lei, iar pentru acest an mizăm pe o creștere a numărului de comenzi și pe cel puțin menținerea valorii medii. În ceea ce privește cele mai achiziționate produse, în top se află untul de caju, iaurturile vegane și cremele de brawnză”, a încheiat Marisha Zaporojan.

Brandul românesc Rawckers s-a născut din dragoste pentru gustul de brânză, sub formă de hrană sănătoasă. Fondatorii – Marisha Zaporojan și Ștefan Foldi – au pus bazele companiei la Timișoara în 2017, pentru ca în 2018 să dea startul producției. În acest moment compania deține două unități de producție – brawnză și iaurturi vegetariene – la Timișoara.

Produsele Rawckers sunt disponibile prin comenzi online în țară pe www.rawckers.ro , dar și în peste 70 de magazine partenere din România.

 

Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Tartinabilele, o piață cu evoluții diametral opuse
Sub impactul majorărilor de preț, producătorii și distribuitorii activi în categoria tartinabilelor mizează pe inovații și modificări de...
Plant-based, era unei noi generații de produse
Plant-based, era unei noi generații de produse
Chiar dacă pentru mulți consumatori carnea și lactatele reprezintă alimente de bază, tiparele de consum sunt în schimbare și producătorii fac...
Iaurtul, o categorie scindată de inflație
Iaurtul, o categorie scindată de inflație
După doi ani pandemici în care vânzările din categoria iaurturilor au proliferat, în prima jumătate a acestui an inflația a pus la încercare...
Rawckers, un business sustenabil și unic
Rawckers, un business sustenabil și unic
Când au pus bazele Rawckers, Ștefan Földi și Marisha Zaporojan aveau în minte un business axat pe alimentație sănătoasă, prietenos cu...