Râureni extinde portofoliul și intră într-o categorie nouă

Trei noi sortimente de muștar, cu gust intens și rețete reinterpretate, au fost lansate sub brandul Râureni: Râureni Muștar Clasic, Râureni Muștar Iute și Râureni Muștar Dulce. Realizate în colaborare cu experți în arta culinară, noul muștar de la Râureni, în cele trei variante ale sale, este realizat din produse naturale de cea mai bună calitate, începând cu boabele de muștar premium folosite, până la restul ingredientelor din compoziție, de origine naturală și fără conservanți chimici.  Râureni extinde portofoliul și intră într-o categorie nouă

„Pornind de la rețetele reinterpretate de experții noștri, am adunat în noile sortimente de Muștar cele mai bune ingrediente ce transformă binecunoscutul produs în adevărata vedetă a meselor reușite. Prin notele moderne ale rețetelor, prin finețea și intensitatea gustului, noul Muștar Râureni se remarcă drept un produs excepțional ce complimentează cu succes orice rețetă, indiferent de complexitatea ei, și cu un preț accesibil în categoria sa”, a declarat Georgiana Mutu, director de marketing Râureni.

Noile sortimente sunt lansate sub sloganul „Râureni muștar. Restul vine natural”, ce reflectă noua poziționare Râureni în zona natural-modern. Cele trei sortimente de muștar de la Râureni sunt disponibile deja pe rafturile marilor magazine.

Nu este singura extindere de gamă operată de Râureni. La începutul lunii martie, producătorul a lansat sub brandul Râureni două noi sortimente de zacuscă, Zacuscă de vinete și Zacuscă de vinete cu hribi, preparate de post, din vinete coapte la foc de lemne. 


Citește și Context nefavorabil, dar așteptări mari în piața conservelor de legume


„Ne dorim să fim mereu în pas cu noile trenduri, dar și să acompaniem tradițiile noastre culinare, astfel încât ne-am propus crearea unei game extinse de mâncăruri gătite prin care să anticipăm și să răspundem dorinței clienților de diversificare permanentă a produselor pe care le consumă. Produsele nou lansate readuc în atenția publicului iubitor de gastronomie românească două dintre cele mai îndrăgite preparate ale românilor, prezentate într-o lumină nouă, cu un ambalaj și packaging moderne, care vor face din acestea, în scurt timp, unele dintre preferatele clienților noștri”, declara Georgiana Mutu la momentul lansării. 

Murăturile, o piață amenințată de volatilitatea materiei prime
Murăturile, o piață amenințată de volatilitatea materiei prime
În contextul dinamic al pieței, categoria murăturilor se afirmă printr-o dezvoltare constantă, nu neapărat susținută de inovație, ci mai...
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
Ready meals, o categorie adaptată stilului de viață contemporan, cu un „potențial de creștere extraordinar”
O categorie în continuă creștere, fie că vorbim despre valoare sau volum, produsele ready meals câștigă cotă de piață datorită noilor...

Râureni, unul dintre cele mai cunoscute branduri românești, are o tradiție de peste 50 de ani în prepararea fructelor și legumelor după rețete autentice. Mereu conectat la noile tehnologii și trenduri din industrie, Râureni comercializează produse într-o gamă variată, de la gemuri, dulcețuri, siropuri, murături până la produse gata preparate, produse gourmet sau cu 0 zahăr.

Fructele și legumele din produsele Râureni provin în mare parte din ferme proprii și din sol românesc. Toate sunt atent selecționate, recoltate la timp, iar drumul până la fabrică este cel mai scurt, astfel încât clienții Râureni să se bucure de un gust și o calitate desăvârșite.

 

Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
Piața de băuturi răcoritoare, între oportunități și provocările momentului
O piață relativ matură, cu nume consacrate, categoria de băuturi răcoritoare este un exemplu că este încă loc pentru nou, acest trend fiind...
Evoluții liniare pentru o piață dominată de produsele home-made
Evoluții liniare pentru o piață dominată de produsele home-made
Deși activează pe o piață în care consumul este generat majoritar de produsele realizate acasă, producătorii de gemuri și dulcețuri au...
 Tranzacție pe piața de conserve: producătorul Râureni preia Fabka Group
Tranzacție pe piața de conserve: producătorul Râureni preia Fabka Group
Annabella Fabrica de Conserve Râureni, parte a grupului Annabella și jucător cu notorietate pe piața de conserve, își consolidează businessul...
Georgiana Mutu, Râureni: „Ne propunem să devenim un brand lider pe cât mai multe categorii”
Georgiana Mutu, Râureni: „Ne propunem să devenim un brand lider pe cât mai multe categorii”
Râureni, business cu o istorie de peste cinci decenii, a trecut de lunile de foc de la începutul pandemiei cu cifre în creștere. Georgiana Mutu,...